Review : Cocoa butter rich cream – unt hranitor cu unt de cacao AVON


Ziua buna,

Astazi vreau sa va scriu 2- 3 cuvinte despre un produs Avon de care m-am indragostit de curand si pe care vi-l recomand cu drag . Este vorba despre Untul hranitor cu unt de cacao pentru fata, maini si corp – Cocoa butter rich cream .

12025584_1047045505307877_1737523266_n

L-am folosit in special pe maini si corp, pot spune ca hidrateaza foarte bine, insa ce imi place cel mai si cel mai mult este mirosul… parca-mi vine sa-l intind pe o clatita, miroase a negresa :))

Mirosul persista si pe piele , lucru care din nou are un plus de la mine  si asta ma face sa-l mai cumpar inca o data🙂

Recipientul are 400 ml , iar in brosura campaniei 13 il gasiti la pretul de 13.99 ron!


12047564_1047045358641225_384378031_n

Eu il folosesc in special dupa dus, se intinde usor si uniform, se absoarbe repede , nu lasa pielea grasa ci moale si catifelata si foarte parfumata!

Imi plac foarte mult produsele cu unt de cacao pentru ca in general acestea sunt hranitoare si hidratante, iar daca in compozitia lor mai este adaugata si vitamina E, n-au cum sa nu faca treaba buna , cel putin pana acum am intalnit numai produse de calitate, in aceasta combinatie😉

Ma bucur ca am gasit si la Avon produse cu unt de cacao si ma declar fan al acestei creme, promit ca pe viitor imi achizitionez toata gama si va tin la curent,
Daca ati folosit si voi acest produs, astept sa imi scrieti parerile voastre, sunt curioasa daca avem aceleasi preferinte, gusturi si pareri  :)

Zi faina,

Pupici! :*

3 gânduri despre “Review : Cocoa butter rich cream – unt hranitor cu unt de cacao AVON

  1. Bunã! Aceastã cremã este bunã şi pentru faţã, ca bazã de machiaj? Am vãzut cã existã tot cu unt de cacao şi special pentru faţã şi nu ştiu pe care sã o aleg. Pe de o parte aş alege crema prezentatã pentru cã poate fi folositã şi pentru mâini şi corp, dar mã gândeam cã poate nu e eficientã şi pentru ten, ca bazã de machiaj.

    • Cremele acestea sunt bune pentru fata , ca atare. Fac ceea ce promit, hidrateaza, lumineaza etc. Ca baza de machiaj exista creme speciale destinate acestei proceduri, in special cele care contin silicon. Poti incerca si cremele `normale`, de zi cu zi , sa vezi daca iti satisfac nevoile. drept sa-ti spun, in caz de urgenta, si eu folosesc o crema de zi pe post de `baza de machiaj`🙂

Lasă un răspuns

