REVIEW : Ulei 100% natural din arbore de ceai


Neatza,

In urma cu ceva timp am primit de la Thursday Plantation un ulei 100%pur din arbore de ceai (Tea Tree Oil ), pentru a-l testa. A fost pentru prima data cand am intrat in contact cu acest produs care are o sumedenie de intrebuintari, despre care vreau sa va vorbesc astazi.

12007252_1044767752202319_1421598322_n

Pentru inceput va atasez cateva CARACTERISTICI SI BENEFICII ale acestuia  :

  • Conține ulei 100% pur din arbore de ceai ( Tea Tree Oil), un antiseptic natural puternic;
  • Patrunde adanc in piele dizolvand punctele albe si punctele negre, usuca complet cosurile si acneea
  • Nu contine ingrediente chimice precum peroxidul de benzoil pentru a evita efectele secundare
  • Proprietățile uleiului din arbore de ceai ( Tea Tree Oil): antiseptic, anti-microbian, antiviral, bactericid, balsamic, cicatrizant, expectorant, fungicid, insecticid, stimulent, sudorific natural
  • Este folosit in tratarea rănilor precum: tăieturi, arsuri, zgârieturi, coșuri, mușcături si înțepături de insecte, pentru ciuperca piciorului, candidoze vaginale, infecții fungice sau afecțiuni ale tractului respirator (daca se folosește un vaporizator).
  • Nu contine parabeni
  • Acțiuni benefice in  infecții virale, bacteriene sau fungice.
  • Il regăsim in componenta numeroaselor produse dermatocosmetice precum: șampoane anti-mătreața (Tea Tree Shampoo For Dandruff), creme recomandate in tratamentul acneei (Gama de anti-acnee de la Thursday Plantation), săpunuri (Tea Tree Organic Soap) si paste de dinți (Tea Tree Toothpaste) etc
  • -onținut scăzut de para-cymene pentru a reduce posibilele iritații ale pielii
  • Are un miros plăcut, aromatic si fresh
  • Conține 36% terpinen-4-ol, ingredientul activ principal

Moduri de utilizare a uleiului 100% pur din arbore de ceai (Tea Tree Oil) de la Thursday Plantantion:

Acnee, Eczeme, Scalp, Păr uscat, Dermatite, Gingivită, Infecție în urechi, Carii, Igiena zonei intime, Dureri de dinți, Mătreață, Negi, (după) Epilarea în zona inghinală, Curățarea pielii, Dureri de urechi, Dureri de gât, Răceală, Leziuni la nivelul nasului, Ulcior, Herpes, După bărbierit, Arsuri pe corp, Bronșită, Înțepături de insecte, Răni de decubit, Tratarea pielii bebelușilor, Spălarea scutecelor, Cojițe de pe scalp, Pecingine, Reumatism, Plăgi trofice, Bășici, Tălpi și picioare, Umezirea aerului și pentru eliminarea microbilor din baie și bucătărie.

Dupa cum se vede, se foloseste in nenumarate moduri, fiind bun la orice, asta datorita faptului ca este 100% natural!

12007119_1044767658868995_301140692_n

Eu personal l-am folosit in diferite moduri :

  • Fiind insarcinata, am mai tot timpul picioarele umflate si ma dor, asa ca m-a ajutat la relaxarea acestora . Am facut un obicei din a-mi tine picioarele in fiecare seara intr-un lighean cu apa calda, nici prea calda nici rece, in care adaugam diferite saruri. Acum insa adaug 3 picaturi de ulei 100% pur din arbore de ceai si simt cum ma relaxez din prima secunda. Toata treaba asta imi `racoreste` picioarele si le simt mult mai ok.
  • L-am mai folosit de cateva ori si pentru tratarea micilor monstruleti de pe fata care mai apar din cand in cand, si spre uimirea mea, au disparut la fel de repede
  • Am incercat acest produs si pentru gingiile inflamate si dinti, seara inainte de culcare am pus o picatura pe pasta de dinti , iar dimineata m-am trezit fara dureri si cu respiratia proaspata
  • Cel mai mult l-am folosit si il mai folosesc (cred ca de maximum 2ori ) la spalatul pe cap. Am facut o matreata de toata frumusetea, parca avea coji pe scalp😦 La fiecare spalare adaug 10 picaturi peste sampon, amestec si  intind atat pe scalp cat si pe lungimea parului. Nu pot spune ca am scapat 100% de matreata, insa nu mai am asa multa, nu se mai observa de la distanta . Iar parul meu care in ultimul timp era uscat, a devenit moale si matasos. Plus ca ramane un miros fresh, mentolat chiar si doua zile pe par, iar pe timpul dusului simt cum respir altfel datorita mirosului care persista si in  baie ore bune.

Eu sunt foarte multumita de acest produs si ma bucur ca am avut ocazia sa il descopar, si sa vad cate beneficii poate avea testandu-l pe mine, de aceea vi-l recomand cu drag!

Il gasiti aici  la 25 ml, eu il am pe cel de 10 ml, dar este suficient pentru tot ce am descris mai sus! Calitatea face toti banii, iar cantitatea desi pare mica, o sa va surprinda!

Pupici :*

Lasă un răspuns

