Am primit comanda de pe Kurtmann.ro


 Dragilor,
Saptamanile trecute au fost reduceri wow de pana la -80% pe Kurtmann.ro, asa ca am profitat si eu🙂
Aveam un voucher cadou in valoare de 80 ron si cum tot primeam emailuri cu LICHIDARE DE STOC -50%, apoi -60% am zis sa arunc un ochi. Bine-am facut😉
Prima data am dat comanda de cateva produse care nu mai erau in stoc, am fost anuntata prin email ca trebuie sa comand altceva iar pentru inconvenienta mai primesc -10%reducere. In ziua cand am plasat o noua comanda erau reduceri de -70%   iar produsele parca prindeau aripi, acum erau acum nu mai erau in stoc.
unnamed
Asadar, sa va arat ce mi-am cumparat :
  • FUSTA PIMKIE MARGOT BLUE
39,90 15,96 LEI
DESCRIERE:
FUSTA ALBASTRA CU CROI DREPT, BUZUNARE, FERMOAR SI NASTURE METALIC IN TALIE
695072010f
  • TOP ALCOTT COLLE BLACK
24,90 7,47 LEI
 DESCRIERE:
TOP NEGRU CU CROI SIMPLU, FARA BRETELE SI ASPECT LARG
2064697004f
  • BLUGI STRADIVARIUS WRINK LIGHT BLUE

64,9019,47 LEI

BLUGI ALBASTRU DESCHIS CU CROI CONIC, BUZUNARE, FERMOAR SI NASTURE METALIC IN TALIE
2316586700f
  • PANTALONI STRADIVARIUS PATTY DARK BLUE
54,90 16,47 LEI
DESCRIERE
PANTALONI ALBASTRU INCHIS CU CROI CONIC, BUZUNARE LA SPATE SI BANDA ELASTICA IN TALIE
2353546010f
  • BODY PIMKIE OUTY GREEN
24,907,47 LEI
DESCRIERE
BODY VERDE CU CROI SIMPLU SI ASPECT STRAMT
488004040f
  • BLUGI TALLY WEIJL CALL LIGHT BLUE
64,9019,47 LEI
DESCRIERE
BLUGI ALBASTRU DESCHIS CU BUZUNARE DECORATIVE SI NASTURE METALIC IN FATA
7612954571548f
Mi-am nimerit masurile, insa prima pereche de blugi o sa i-o daruiesc surorii mele caci sunt mult prea mici pentru marimea care este trecuta pe eticheta, restul imi vor veni perfect dupa nastere🙂
Coletul a ajuns foarte repede , transportul a costat doar 14.9o pentru ca am avut comanda mai mica de 190 ron, prin curier.
In total, cu reducere , voucher si tot tot, costul comenzii a fost de doar 15.67 ron  , am avut mare noroc😉
Oricum pentru cele 6 produse costul total fara transport era de doar 86.31 ron, ceea ce nu gasesti intr-un magazin , oricate reduceri ar avea🙂
Sper ca va plac produsele alese de mine si nu ezitati sa aruncati si voi un ochi pe Kurtmann.ro, acolo gasiti super multe produse de firma la super preturi, mai ales atunci cand primiti vesti ca sunt reduceri, RECOMAND!
Ziua buna!

4 thoughts on “Am primit comanda de pe Kurtmann.ro

  1. Super reduceri, data viitoare o sa profit si eu ! Si sper sa nu ma dezamageasca cu masurile (mi s-a intamplat sa comand 2 rochii asemanatoare ca si croiala, ambele masura 40, doar ca una din ele era atat de mica, mai bun pt un 36 … si de atunci nici n-am mai comandat la ei de „frica” asta)

    • Din pacate se mai poate intampla… eu am avut aceeasi masura la toate perechile de blugi insa prima este mult mai mica decat celelalte. Dar din fericire se pot trimite la retur😉 Sau poti comunica cu ei prin email sau facebook ca sa le spui exact masurile tale si sa te indrume la a face alegerea potrivita😉

      • Cand am facut eu comanda era regula daca vrei sa faci retur sa aiba produsul respectiv eticheta (probabil asa e si acum, nu mai sunt la curent) si culmea fix ce nu mi s-a potrivit nu a avut eticheta :)))
        Poate data viitoare e cunoroc🙂

      • Ciudat… eu le-am primit pe toate cu eticheta si nu a fost prima comanda pe care am dat-o la ei, dar se mai poate intampla…eu zic sa comunici direct cu ei si se rezolva orice problema😉 Sa ma anunti daca-ti comanzi ceva, sunt curioasa🙂

Lasă un răspuns

