Citesc si alte bloguri, 5 sunt aici!


Dupa cum scrie in titlu, da, citesc bloguri , atat cat imi permite timpul, in functie de starea mea de spirit si de `necesitatile` momentului🙂

Am luat-o ca pe o provocare din partea celor de la kooperativa 2.0 , acestia vor sa faca un recensamant al blogurilor favorite, asa ca trebuie sa enumar 5 bloggeri pe care imi face placere sa ii citesc . E greu, desi pare simplu, asta pentru ca nu ii pot pune intr-o ordine anume, ii citesc cu drag si imi sunt dragi, dar sunt mai multi, nu doar 5…

Cum blogul meu este in mare parte si unul de Beauty, citesc toate bloggeritele din Constanta care sunt pe acceasi `nisa`, insa acum o sa incerc sa ma gandesc clar la ce citesc cu mareee placere , la articolele care ma relaxeaza dupa o zi plina , care au haz sau pur si simplu inseamna ceva! Apreciez multi bloggeri care scriu din suflet , poate ei nici nu stiu, de obicei imi place sa stau in umbra🙂

Ca sa nu o mai lungim atat, voi posta 5 bloguri, fara nici o ordine, pur si simplu asa-mi vin acum in cap , iar lista este aceasta :

  1. Nu stiu daca se pune, dar Cabral.ro imi este la suflet de cel putin 2 ani. Nu ratez nici un articol si ma amuz copios de fiecare data, este ca o pastila pentru suflet. In momentele in care nu mi-e chiar bine, intru si recitesc anumite articole care-mi insenineaza ziua! Si nu zic asta pentru ca el este Cabral, persoana publica , ci pentru ca eu il vad ca pe un om normal, acolo unde scrie, este plin de haz si scrie exact ce simte si gandeste!
  2. Anca mi-e super draga, chiar daca nu ne cunoastem personal, desi eram la cativa pasi distanta anul trecut, dar n-a fost sa fie🙂 Poate o sa se mire si ea, dar imi place mult de tot sa ii citesc blogul… Sa va mai zic ca sunt indragostita de Mariuca, care este mai mare cu doar  3 zile decat Darius al meu? Cand ii citesc articolele despre familie, ma vad pe mine, avem multe intamplari asemanatoare de cand am devenit mame…De multe ori inchid ochii si ma vad acolo, in povestea lor. Are o mare pasiune pentru a scrie, cred…
  3. Ratzone… prea multe nu stiu despre el, insa stiu sigur ca imi place  blogul lui. Ii citesc cu drag poeziile, sunt o iubitoare de poezie, as citi la nesfarsit .
  4. Dana Rogoz , sper sa se puna, caci tare-mi place. Chiar daca multi spun ca totu-i despre haine, nu, mai e ceva… Imi place de ea ca actrita, bloggerita, fashionista, dar este si sotie si mama, iar anii parca nu mai trec peste ea ( ma oftic) :)) Este printre preferatele mele pentru ca pune suflet in ceea ce face, iar blogul ei chiar te face sa revii de fiecare data cu aceeasi dorinta de a citi si a afla ultimele noutati🙂
  5. Pe Razvan Pascu l-am descoperit de curand, dar m-au fascinat locurile pe care le viziteaza si povestile despre acestea, ce n-as da sa ma pot plimba si eu asa in lumea asta mare… Imi place mult cum scrie.

 

Sper sa nu se supere pe mine ceilalti bloggeri , insa nu aveam cum sa fac o departajare intre ei si iesea si mai mare supararea apoi :))

Greu , data viitoare trebuie sa facem o lista de cel putin 20 bloguri🙂

 

Eu ii citesc cu drag pe cei de mai sus, sunt curioasa ce bloggeri cititi voi!?

Seara buna va doresc!

 

5 gânduri despre “Citesc si alte bloguri, 5 sunt aici!

  1. Atat cat imi permite timpul citesc in functie de postarile interesante pe paginile de FB care fac trimitere la articole pe bloguri pe teme de beauty(aici fac referire la tine)sanatate ,alimentatie sanatoasa si nu in ultimul rand moda

  2. Ca si noi ceilalti cititori de bloguri este normal sa ai preferati.Eu nu o sa precizez care sant cei pe care ii citesc dar tu esti una dintre ei.

Lasă un răspuns

