Ce restaurant sa aleg in Bucuresti?


Zilele urmatoare avem planificata o plimbare pana-n capitala, dar de aceasta data insotiti de Bibi si cu Bebe la purtator🙂

Ne gandim de pe acum ce restaurant sa alegem cand vom ajunge, asta pentru ca trebuie sa gasim o locatie in care nu se fumeaza, cu mancare proaspata si de toate felurile , plus scaun de masa pentru copil…

Norocul nostru ca am gasit  un site cu toate restaurantele din Bucuresti, astfel incat ne vom informa din timp!

Cerestaurantharta

 

Pe cerestaurant am gasit toate informatiile de care aveam nevoie, toate restaurantele din zona in care vom ajunge , ofertele zilnice, ba chiar am vazut ca-ti poti alege restaurantul dupa specificul culinar,  mergi la sigur cand ai o pofta :))

Mai mult de atat, am vazut si o sectiune de retete pe site, asadar o sa incerc si eu cateva preparate , sper sa-mi iasa ca sa le pot posta si pe blog la sectiune `Bucatarie`🙂

Gama de oferte restaurante din Bucuresti este foarte mare, cu cat ne documentam mai mult cu atat este mai greu sa alegem o singura locatie . Meniurile arata demential iar rezervarile se pot face online. Foarte dragut este si faptul ca citim recenziile celor care au fost acolo si aflam pareri sincere care ne fac sa ne dorim sa ajungem cat mai repede.

Referitor la recenzii, am vazut pe site ca putem castiga si puncte. Cum? Simplu!

 

  • Intregistreaza-te pe ceRestaurant – 500 puncte
  • Rezerva masa la un restaurant – 300 puncte
  • Adauga o recenzie – 200 puncte

Apoi punctele se pot transforma in mancare! De exemplu, cu cele 500 puncte de la inregistrare poti savura un desert delicios! Cu cat ai mai multe pucte acumulate, cu atat recompensa e mai mare!
Asteptam cu nerabdare sa ajungem in Bucuresti si sa profitam de oferta daca tot se poate!

Ma bucur ca am gasit pe un singur site tot ceea ce ma intereseaza in materie de restaurante, am aflat usor toate informatiile care ma interesau si asta fara sa ma deplasez din confortul casei mele!

Dupa parerea mea, este de un real ajutor, asa mergi la sigur, cu rezervare facuta, meniuri consultate si preturi cunoscute!

 Cunoasteti acest site? Ce parere aveti despre el? 

 

 

 

 

39 thoughts on “Ce restaurant sa aleg in Bucuresti?

  1. Mi se pare un site foarte util si interesant! Ma bucur ca am aflat de el, cu siguranta iti usureaza alegerea si e important sa citesti cateva recenzii inainte de a merge la un restaurant.

Lasă un răspuns

