Cand mi-e pofta de ceva dulce si sanatos, aleg GERLINEA!


Dupa cum bine stiti,  in urma cu un an, am tinut o dieta cu ajutorul produselor Gerlinea, singurele care m-au ajutat cu adevarat. Doar datorita lor am avut rezultate vizibile fara infometare sau alte prostii.

Gerlinea a fost lansată în Romania în 2007 şi este brandul numărul 1 de managementul greutăţii corporale. 

unnamed

Acum sunt insarcinata cu bebe numarul doi, iar cand imi este pofta de ceva dulce, aleg intotdeauna aceleasi poduse , batoanele GERLINEA! In momentul de fata nu pot spune ca vreau sa slabesc pentru ca nu am cum, insa nu de putine ori am apelat la aceste produse ca sa echilibrez o masa sau sa compensez un exces, stiind ca sunt  sanatoase si nu au cum sa-mi faca rau!

 

Misiunea lor este aceea  de a ajuta persoanele să piardă în greutate şi să se menţină printr-un regim de viaţă echilibrat.

Cand sunt pe fuga si nu am unde si cum sa iau masa, mereu ma salveaza doua batoane care sunt bogate în proteine si înlocuiesc o masă, la numai cca 200 kcal/masă. Plus ca de cele mai multe ori le folosesc pentru a-mi satisface pofta de dulce, sunt extraordinar de gustoase si parca mult mai bune decat clasica ciocolata🙂

Acum au aparut noi sortimente pe care astept cu nerabdare sa le incerc, sunt tare curioasa :

* Gerlinea Batoane cu Alune-Vanilie

* Gerlinea Batoane cu Cafea-Ciocolată Neagră

unnamed (4)

În plus , daca nu stiati, orice produs Gerlinea achiţionat oferă şansa câştigării unui weekend in doi pe Coasta de Azur si sute de alte premii pentru plaja. Perioada de desfăşurare a campanieie este 06.07 – 31.08.2015.

unnamed (1)

 

Asadar, va invit sa incercati produsele Gerlinea si pe langa faptul ca, cu Gerlinea slabiti asa cum vreti , aveti si sansa de a castiga o sumedenie de premii sic pentru plaja : palarii, papuci si genti de plaja !

 

Daca ati urmat si voi Dieta Gerlinea sau doriti sa va pregatiti silueta pentru vara, acum pe ultima suta de metrii, astept sa-mi scrieti la comentarii, sunt nerabdatoare sa citesc si alte pareri!

 

Pupici :*

18 gânduri despre “Cand mi-e pofta de ceva dulce si sanatos, aleg GERLINEA!

Lasă un răspuns

