Inca un rand de BUZZ BONURI CADOU!


Ieri nu asteptam nici un colet, insa tot m-a sunat curierul undeva dupa 16… Eram nelamurita, nu stiam daca am uitat ca trebuie sa primesc ceva sau e greseala… sau poate am parte de-o surpriza… Asa a si fost, Surprizaaaa! Un plic de la BuzzStore!

Va spuneam intr-un alt articol ca am primit BUZZ Bonuri Cadou de la BUZZSTORE , adica punctele stranse pe site, in contul meu, au fost transformate in BONURI CADOU!

Data trecuta am primit  4 bonuri a cate 50 ron , insemnand 2000 puncte, de aceasta data sunt 2 bonuri a cate 50 ron, echivalentul a 1000 de puncte.

11872835_1025882067424221_822416827_n

Ce pot spune?

Sunt fericita ca fac parte din echipa de BUZZERI si ma bucur ca cei de la BuzzStore sunt atat de seriosi ! Daca  vrei sa devii si tu BUZZER, creeaza-ti cont AICI !

 

 

BUZZStore ii recompenseaza pe cei mai activi membri ai comunitatii printr-un program bazat pe puncte de BUZZ. De fiecare data cand participi la un sondaj si sau campanie vei primi un numar de puncte de BUZZ de care vei fi informat odata cu fiecare invitatie de participare la un studiu si sau campanie . Participand la mai multe studii si/sau campanii acumulezi mai multe puncte de BUZZ. Aceste puncte pot fi mai tarziu transformate in BONURI CADOU. De exemplu, 100 puncte de BUZZ reprezinta 10 ron. Cand acumulezi echivalentul a 100 ron poti opta pentru tranferul lor in BONURI CADOU care iti vor fi trimise prin curierat rapid. Este important ca datele tale de contact (adresa, localitate, numar de telefon) sa fie actualizate de fiecare data cand intervine vreo schimbare.
Transformarea punctelor de BUZZ in BONURI CADOU va fi conditionata de desfasurarea unei activitati corecte in limitele regulamentului de functionare a BUZZStore- activitatea de BUZZer, participarea la campanii, sondaje si recomandarea prietenilor.

 

Astept cu nerabdare noi campanii la care sa ma pot inscrie pentru a testa produse, dar si sa strang cat mai multe puncte!

 

DESPRE BUZZSTORE :

BUZZStore este o agentie de marketing participativ care functioneaza pe un concept nou de business bazat pe cea mai puternica forta de influenta, recomandarea unui prieten!Viziunea noastra este aceea de a aduce companiile mai aproapre de consumatori si de a crea un dialog direct cu acestia. Detinem o comunitate de lideri de opinie (BUZZeri), in continua crestere, a caror parere conteaza atat pentru cei cu care intram in contact zi de zi in mod direct sau prin retelele de socializare – prieteni, colegi, familie , cat si pentru dezvoltatori de noi produse si servicii.Pe scurt, primim spre testare, in mod GRATUIT, cele mai noi produse si servicii lansate pe piata. Daca ne plac (sau nu), ne exprimam parerea sincera prin intermediul site-urilor de socializare, blogurilor sau in discutii libere.

 

Nu-mi ramane decat sa va spun ca daca  vreti sa participati la campaniile organizate de buzzstore.ro si sa testati noile produse aparute pe piata, sa strangeti puncte pe care mai apoi sa le transformati in BUZZ bonuri cadou, inscrieti-va AICI ! 

 

Ziua buna!

 

8 thoughts on “Inca un rand de BUZZ BONURI CADOU!

    • Daca ai participat la minimum o campanie, le trimiti email pentru a verifica cate din acestea sunt eligibile. In principiu, poti primi 2 bonuri de 50 ron daca le ai pe toate eligibile.Eu mai am 3000puncte, insa nu sunt eligibile, deocamdata🙂

  1. Nu toata lumea e norocoasa ca tine si eu sunt inscrisa dar nu am avut noroc sa particip la nici-o campanie din 9 la cate am participat ,asa ca nici puncte nu am cum sa acumulez.Felicitari si sa le cheltuiesti cu placere.te urmaresc si imi plac articolele tale, o zi buna.

    • Si eu am participat doar la 3 campanii pana acum, insa am avut norocul sa-mi formez o echipa si sa strang puncte🙂 Multumesc frumos, chiar imi sunt de folos aceste bonuri😉
      Ma bucur ca imi citesti articolele, sper sa o faci in continuare ,
      zi faina!

Lasă un răspuns

