Din dragoste pentru tine, de ziua ta, copilul meu!


Astazi, mai mult ca nicioadata, ma simt BOGATA! Bogata sufleteste si asta ti-o datorez tie , MULTUMESC!
Astazi, acum, 11august2015 , DARIUS-STEFAN, ai implinit 2 anisori de cand m-ai ales sa-ti fiu mamica, LA MULTI, MULTI , MULTI INAINTE iubirea , sufletul si viata mea!

Ma rog Lui Dumnezeu sa te tina sanatos, voios, fericit, sa fii implinit, sa iubesti si sa fii iubit , caci asta-i cel mai important!

11854091_1034352466597776_1978824170_n
Inca de cand am aflat de existenta ta, am simtit o bucurie imensa, cum nu exista-n lume alta, a fost un nou inceput pentru mine!
Nu exista sentiment mai puternic si cuvinte pentru a descrie ce am simtit in clipa in care ai miscat pentru prima data si ti-ai facut simtita prezenta in interiorul meu… au fost momente unice si de neuitat!
Tot TU, sufletul meu, mi-ai daruit cea mai emotionanta zi din viata mea, ziua in care te-am vazut iesind din mine, a fost ceva sublim
si de nedescris… Clipa in care te-am tinut pentru prima data-n brate o retraiesc si-acum, nu o voi uita niciodata! 
M-am bucurat enorm din prima secunda in care am devenit MAMA, MAMA TA! VREAU si incerc sa fiu cea mai buna mama din lume pentru tine, asta e dorinta mea cea mare, sa nu te dezamagesc niciodata!

11880262_1024685567543871_901246815_n
Tu esti aerul meu, traiesc prin tine, tu esti viata mea si tot ce am mai de pret pe lumea asta, te iubesc cu o iubire infinita, si asta pentru ca ma faci fericita in fiecare secunda ! Nu mi-as putea dori sa fii altfel, esti perfect pentru mine, copilul meu drag si scump, nazdravan, frumos si istet!
La multi ani cu sanatate, sa ai in viata de toate , sa mergi mereu pe drumul tau, cu-ncredere in tine si-n  Bunul Dumnezeu !

Sa nu uiti niciodata ca te iubim enorm!

Ne bucuram de fiecare clipa petrecuta alaturi de tine, de fiecare moment in care te alinti, ne alinti si ne minunam de fiecare lucru pe care-l faci!

Ma bucur ca iti pot fii alaturi in fiecare moment si imi place sa-ti vad dimineata ochisorii rotunzi ca margelele,  care ma privesc insistent, ador sa te vad zambind, imi umplii sufletul de bucurie… nu ma satur sa te privesc atunci cand dormi, imi place la nebunie cand eu iti zic BEBE iar tu ma corectezi sispui ca te cheama BIBI… sa nu mai zic si de momentele cand ma iei in brate si-mi spui : MAMI, IUBI, IUBI!❤ Fiecare secunda alaturi de tine este speciala, minunea mea!

Tu AI FOST, ESTI SI VEI FII MEREU, DARUL MEU DE LA DUMNEZEU, Darius-Stefan!!!

Copilul nostru bun, sa-ti fie viata lunga si frumoasa si sa nu uiti niciodata ca-ti vom fii alaturi mereu, oriunde si oricum, caci tu ne
esti suflarea !

Cu toata dragostea care exista-n sufletul nostru si c-o iubire infinita, iti spunem LA MULTI ANI , iubirea noastra!

 

MAMI , TATI si bebe din burtica!

 

Mesaj la 1 anisor !

 

Lasă un răspuns

