A venit MOMENTul sa renovam!


Puiul meu a facut deja doi anisori iar bebe numarul doi trebuie sa apara din moment in moment, asa ca ne-am pus problema camerei copiilor. Clar nu mai avem cum sa stam toti patru intr-o camera : pat dublu, pat de-o persoana+ patut !

Avem un dormitor pe care l-am folosit pana acum drept camera de joaca pentru Bibi, asa ca vrem sa facem cateva schimbari/modificari si sa il punem la punct pana vine mezinul familiei🙂

Incepem cu zugravitul- ne-am pus de acord la culoarea peretilor, apoi  ne-am gandit sa punem parchetul- aici nu suntem de acord! Eu personal vreau sa optez pentru un parchet care se lipeste, bucata cu/de bucata, am vazut la o cunostinta si mi-a placut foarte mult. Sotul spune ca daca nu folosim adezivul potrivit, in cateva luni trebuie sa-l schimbam. Nu stiu cum s-a facut ca fix cand discutam noi mai aprins a venit un amic care are acest tip de parchet in dormitoare, de 3 ani de zile.

Ne-a dat cateva sfaturi, cum ar fi adezivul , din start ne-a spus : alegeti Moment Parquet!

banner-moment-mcdonald27s_960x526pxTot el ne-a spus si de existenta celorlalte produse din gama MOMENT : Moment Glet, Moment Adeziv gresie si faianta, Moment Mortar Universal, Moment Super Glue .

In timp ce vorbeau ei ca barbatii, curioasa din fire, am intrat pe SITE si am aruncat un ochi,  iar ce-am vazut acolo mi-a placut de-a dreptul ! Bonus : si sotul a fost incantat si s-a intrebat cum de n-am aflat de aceste produse mai devreme!?

A venit MOMENTul sa ne apucam de treaba, asa ca facem lista cu produsele Moment care ne vor ajuta sa ducem totul la bun sfarsit : lipit parchet, montat obiecte pe pereti fara sa le gaurim  etc.

In plus, vreau sa profit de oferta lor, poate ne lipim si de cateva premii :))) Ceea ce va invit si pe voi sa faceti  : nu trebuie decat sa cumparati produse Moment de minim 50 de lei până pe 15 septembrie,  înscrieti bonul pe www.lipesteorice.ro și puteti câștiga unul dintre cele 6.300 prânzuri la McDonald’s, 500 lei săptămânal sau marele premiu de 1.000 euro. 

Daca sunteti si voi in `renovari` sau pur si simplu vreti sa lipiti cateva tablouri pe pereti sau sa lipiti o mobila, apelati cu incredere la aceste produse, am vazut rezultate uimitoare !

 

Succes si spor la treaba!

 

Lasă un răspuns

