Reduceri de pana la 90% la City Park Mall- LC WAIKIKI !


Va vorbeam intr-un articol anterior despre faptul ca am fost invitata la deschiderea noului Cinema City 4dx din Constanta, mai exact din incinta City Park Mall Constanta .

Inainte de a avea placerea si onoarea de sa primesc invitatia la cinema, am primit un cadou dragut din partea City Park Mall, mai exact, 6 vouchere de 30 ron fiecare , insotite de o invitatie la shopping. Cum reducerile erau in toi, si de 79%,  n-am ezitat sa fug pana in mall ca sa ma conving, doar scria mare SUMMER SALE !

DSC_0031
Am umblat si-am colindat ore bune prin toate magazinele, dar intr-un final m-am oprit la LC WAIKIKI caci mi s-a parut ca au produse care mi se potrivesc si reducerile erau substantiale. Nu mi-a venit sa cred cand am ajuns la casa de marcat si am avut surpriza de a platii mai putin decat scria pe etichete. In acest magazin am consumat toate cele 6 vouchere, de-as mai fi avut, ca de luat erau destule :))
Initial am vrut sa-mi iau ceva pentru gravidute, insa m-am gandit ca nu le mai pot purta decat o luna si m-am orientat catre altceva.
* Mi-am ales un tricou frumos pe care il pot purta imediat dupa ce nasc.

DSC_0109

Acesta avea reducere de 46% .

Pret initial : 49.95 LEI

Pret redus : 26.95 LEI 

* Apoi mi-am gasit o bluzita draguta numai buna pentru toamna, la fel, dupa ce nasc o voi imbraca .

DSC_0107

 

Aceasta avea reducere de 47% .

Pret initial : 59.95 LEI
Pret redus : 29.95 LEI
Platit la casa de marcat: 19.95 LEI
Mai erau o sumedenie de lucruri dragute si mult mai ieftine, reduse cu adevarat, insa nu am vrut sa le iau ca apoi sa nu-mi vina sau sa nu le imbrac… O sa mai dau o fuga la waikiki si dupa ce nasc😉
Si lucrurile pentru copii erau la super super oferta, greu de ales ceva. Din fericire, al meu fecior are haine pe care nici nu apuca sa le imbrace ca trece vara…

* Insa, o pereche de sandalute mi-au sarit in ochi! Vazut- placut- luat! Au si luminite, sunt super dragute, iar bibi este incantat de ele .

DSC_0106Reducere 26% , asa scrie pe eticheta …
Pret initial : 44.95 LEI
Pret redus : 32.95 LEI
Platit la casa de marcat : 16.95 LEI
Si cum urmeaza sa vina ziua sotului, am vrut sa-i cumpar o camasa, ca si cadou, insa nu m-am hotarat la una, asa ca i-am luat 4 :)) Nu de alta, dar erau la oferta si astea!
Sunt potrivite pentru el, nici elegante , nici sport… Imi plac la nebunie si pot spune ca l-am nimerit, niciodata nu a fost asa incantat de o camasa, caci nu prea poarta, insa acestea i-au placut foarte mult.

DSC_0111

Reducere de 43%

Pret initial : 79.95LEI

Pret redus : 44.95 LEI

DSC_0112

Reducere 41%

Pret initial : 79.95 LEI

Pret redus : 46.95 LEI

DSC_0113

 

Reducere 71%

Pret initial : 69.90 LEI

Pret redus : 19.95 LEI

 

 

DSC_0115 Avea reducere 79%

Pret initial : 79.90 LEI

Pret redus : 16.95 LEI
Nu va speriati, am scris bine, da, 16,95 ron sau 19.95 ron o camasa! Nici la confiscate nu am gasit cu pretul asta :))
Toate acestea au costat 195.65 LEI (6 vouchere de 30 ron + diferenta in bani de 15.65 ron) . Asa preturi intr-un mall? Sau la L WAIKIKI? Eu una n-am mai vazut :)) Dar sper sa mai vad :))
Ce pot sa va zic este ca reducerile continua toata luna, asa ca merita sa dati o fuga pana in City Park Mall si sa aruncati un ochi prin magazine, este o ocazie cand puteti lua lucruri cu 80% reducere pe bune!!!
Noi oricum mergem des in City Park Mall Constanta, dar acum ne-am convins ca merita sa si intram in magazine atunci cand scrie REDUCERE de pana la 90% !

Si spre final, vreau sa va zic ca am fost cu bonurile , caci aveam 2, unu al meu si unu al sontului, la puctul info desk si mi-am incercat norocul, asa ca am castigat , fiecare, cate o sticla termo🙂

DSC_0124 DSC_0129

 

Mai multe detalii despre reduceri si cadouri gasiti AICI !

Cei care își fac cumpărăturile până pe 20 august la City Park Mall, vor fi răsplătiți cu premii instant și vouchere de cumpărături. Astfel, vizitatorii centrului comercial care cumpără produse în valoare de minimum 300 de lei, vor primi un voucher în valoare de 30 de lei, pe care îl vor putea utiliza în magazinele preferate precum: Benvenuti, Bata, Bershka, Zara, Musette, Guess, Sport Vision, Cellini sau Noriel din cadrul centrului comercial.

Cumpărăturile cu valori cuprinse între 50 și 299 de lei din  magazinele din mall vor aduce clienților premii surpriză, printre care vouchere în valoare de 50 lei care pot fi utilizate la City Bistro Cafe, vouchere SUBWAY și alte premii de vară atractive, precumsticle termorezistente și loțiuni de plajă.

 

Asadar, nu ezitati sa faceti o plimbare pana in City Park Mall Constanta, fie ca sunteti constanteni sau turisti! Reducerile sunt in toi si sigur gasiti ceva pe gustul vostru la preturi super mici!

DSC_0118

 

 

Ce parere aveti despre lucrurile pe care le-am ales? Va plac?

Spor la Shopping,❤

PUPICI :*

Lasă un răspuns

