O (buna) dimineata de mamica ! <3


Nu exista dimineata si trezire mai frumoasa decat atunci cand auzi cum sare din patul lui si in secunda doi ii simti rasuflarea puiului tau la 2cm de obraz, si asta minute bune… apoi astepti sa vezi urmatorul pas…

Pupici dulci si fara numar pe nas si mangaieri pe burtica, dar si o conversatie intre el si fratiorul ce urmeaza sa ne bucure zilele cat mai curand…:

11111117_996312650381163_7225430485012556216_n

Poza din iunie, sa va dati seama despre ce vorbesc

-`Bibi : Bebe,bebe , nani, mami `-si alte cuvinte intelese numai de el…

Frumos este ca a si primit raspuns de cealalta parte : burta mi-a luat-o cand in dreapta, cand in stanga, nu mai aveam aer, dar era atat de frumoasa legatura si conversatia dintre ei incat n-am vrut sa-i intrerup! ( De obicei reactioneaza la mangaierile si vorbele fratiorului mai mare😉 )

Apoi am primit pupici pe burta urmati de :

-`Mami,mami, bebe poc ! `

Traducere : Bebe i-a dat lui Bibi ( asa ii place sa fie strigat) cu picioarele-n gurita, asa zice de fiecare data :))  Nu m-am mai putut abtine si-am inceput sa rad, am deschis ochii …  Am avut cea mai frumoasa imagine care poate exista , un zambet larg pe fata sufletului meu!

Au urmat minute bune de imbratisari si pupici, programul din fiecare dimineata, apoi clasicele si nelipsitele : IUBI, IUBI , IUBI❤

Lacrimez…

Sunt niste momente pe care n-as vrea sa le uit vreodata... desi nu imi place sa scriu despre acestea si vreau sa le pastrez doar pentru mine, am vrut sa intiparesc undeva aceasta dimineata minunata, ca sa imi pot aminti si peste ani aceste lucruri , citindu-le! Multe se pierd cu timpul…

Nu-mi vine sa cred ca peste cateva zile (pe 11) face deja 2 anisori, iar eu de 2 ani ma simt cea mai fericita femeie de pe pamant! In curand o sa fiu si cea mai implinita! Incerc sa fac tot posibilul sa fiu o mama buna, cea mai buna  pentru copiii mei, sper sa-mi si reuseasca!

Am inceput pregatirile pentru petrecerea cu picii ce are loc duminica, asa ca suntem pusi pe treaba, lasam laptopul deoparte azi, cel putin🙂

 

As vrea sa stiu cum sunt si diminetile voastre, cum le incepeti?

 

Pupici :*

 

2 thoughts on “O (buna) dimineata de mamica ! <3

  1. Cu aceste randuri m-ai facut sa lacrimez….
    Pana acum nu am reusit sa devin mama, ( ceva probleme cu sarcini oprite in evolutie ), dar imi inchipui ce sentimente, stari si momente minunate au fost si sunt in sufletul tau !
    O zi frumoasa si plina de bucurii sa aveti cu totii !!! :*

    • Ma bucur ca au ajuns la sufletul tau trairile mele… si imi pare rau pentru situatia in care esti😦 Sper ca Bunul Dumnezeu sa iti faca o surpriza cat mai curand si sa imi dai vestea cea mare, tot aici, pe blog! Sanatate si numai bine! :*

Lasă un răspuns

