Ceaiurile preferate din fiecare anotimp – FARES


Astazi vreau sa scriu cateva cuvinte despre ceaiurile pe care le-am descoperit anul aceste, de la Fares, ceaiuri Anotimpuri. Pana acum am avut placerea de a consuma ceaiul de primavara si cel de vara❤ , ambele la plic .

Cei de la Fares spun ca `fiecare anotimp îți aduce lucruri bune`, iar eu nu pot decat sa fiu de acord cu ei.

Când e frig, bucuria de a te ghemui sub o pătură, la căldură, e de neprețuit. Când înfloresc copacii, să te plimbi pe alei este fericire pură. Când este cald, nopțile sunt mai plăcute. Iar toamna e numai bună ca să adormi sub ultimele raze de soare sau să te plimbi prin livadă.

Indiferent de anotimp , ceaiul este binevenit, iar la ei gasesti mereu o cana de ceai care te asteapta🙂

Prima data vreau sa va vorbesc despre ceaiul de Primavara , care este de departe preferatul meu!

Aceste este un ceai tonic, revigorant, bogat în vitamine naturale – prieten pe care te poţi bizui la ieşirea din iarnă.

Cand am deschis prima data cutia am avut senzatia ca sunt intr-o gradina cu flori si copaci, toate inflorite, mirosea divin!!!

N-am avut rabdare si am luat fuguta cana, am pus plicul si am turnat 200 ml de apa clocotita. Cat am citit pe cutie ce contine si m-am mai bucurat de mirosul imbietor al tuturor plantelor , gata si ceaiul!

Fara zahar il beau, are o aroma de nedescris…

Ingrediente: flori de hibiscus 48,5%, amestec de fructe uscate în proporţie variabilă: măcese, mere, cătină,  cirese – min. 30%, arome, rizomi de ghimbir, frunze de ceai verde, rădăcină de ginseng, frunze de rozmarin.

IMG_20150508_102114

 

Mmm, ceaiul anotimpuri de VARA este si el printre preferatele mele !❤

Este greu sa alegi preferatul preferat atunci cand toate pe care le-ai incercat sunt atat de bune, nu? Asta este si marea mea problema! :))

Cei de la Fares spun ca poti savura acest  ceai răcoritor într-o zi toridă de vară, fierbinte sau rece, după placul inimii. Pai asa am si facut ! :))

Chiar am preparat o cantitate mai mare , am adaugat cateva frunze de menta si doua felii de lamaie, am pus totul intr-o carafa si l-am bagat la frigider… bei de nu te mai saturi! Este racoritor de-a dreptul , potrivit pentru acest anotimp, asa cum scrie si pe cutie😉

Ingrediente: flori de hibiscus 41%, frunze de ceai verde, arome, mentă 5%, mere 5%, rizomi de ghimbir, muguri de pin, vitaminizant şi antioxidant: vitamina C (60 mg/plic – 75% din doza zilnică recomandată), coji de portocale 1%, coji de lămâi 1%.

Ceai-Anotimpuri-Vara-3D-logo

 

O sa revin cu articole in care voi scrie despre majoritatea produselor fares pe care le folosesc, caci sunt adepta produselor cat mai naturale, in special de cand am devenit mamica🙂

 

 

Sanatate si numai bine!

 

Lasă un răspuns

