Am primit BUZZ Bonuri CADOU!


Hei, ce mai faceti?

Incerc de cateva zile bune sa mai pun mana pe laptop, dar nu prea reusesc din cauza timpului care parca nu-mi mai ajunge de nimic, pe zi ce trece!

Dar astazi ma pun serios pe scris!

Vreau sa impartasesc cu voi o bucurie pe care mi-au facut-o cei de la BUZZStore.ro, dar si sa va confirm cat sunt de seriosi! Stiti ca pe daca va faceti cont pe site si va inscrieti la campanii primiti puncte, apoi daca sunteti alesi si finalizati campanii, primiti alte puncte ; daca aduceti in echipa voastra noi buzzeri= puncte si tot asa🙂 Ei bine, eu am trecut prin toate astea si intr-un final am reusit sa-mi transform punctele in BUZZ BONURI CADOU!

Am trimis email si am cerut verificarea punctelor eligibile, iar in cateva zile am avut surpriza de a avea in mana bonuri in valoare de 200ron , echivalentul a 2000 puncte!

buzz b

 

Pana in prezent am fost aleasa la trei campanii si vreau sa le multumesc pe aceasta cale si sa le spun ca sunt super fericita ca fac parte din marea si frumoasa echipa a BUZZerilor!

Imi place sa particip la campaniile lor, iar atunci cand sunt aleasa ma bucur precum copiii mici cand primesc jucaria preferata🙂

buzz

Mie mi-au dovedit ca sunt seriosi si voi continua sa particip chiar daca nu o sa fiu aleasa de fiecare data!

Daca vreti sa participati la campaniile organizate de buzzstore.ro si sa strangeti puncte pe care mai apoi sa le transformati in BUZZ bonuri cadou, inscrieti-va AICI !

 

Iar daca vreti sa aflati cu lux de amanunte ce trebuie facut ca sa ajungeti sa fiti recompensati de catre BUZZSTORE.ro, va invit sa cititi urmatoarele randuri :

BUZZStore ii recompenseaza pe cei mai activi membri ai comunitatii printr-un program bazat pe puncte de BUZZ. De fiecare data cand participi la un sondaj si sau campanie vei primi un numar de puncte de BUZZ de care vei fi informat odata cu fiecare invitatie de participare la un studiu si sau campanie . Participand la mai multe studii si/sau campanii acumulezi mai multe puncte de BUZZ. Aceste puncte pot fi mai tarziu transformate in BONURI CADOU. De exemplu, 100 puncte de BUZZ reprezinta 10 ron. Cand acumulezi echivalentul a 100 ron poti opta pentru tranferul lor in BONURI CADOU care iti vor fi trimise prin curierat rapid. Este important ca datele tale de contact (adresa, localitate, numar de telefon) sa fie actualizate de fiecare data cand intervine vreo schimbare.
Transformarea punctelor de BUZZ in BONURI CADOU va fi conditionata de desfasurarea unei activitati corecte in limitele regulamentului de functionare a BUZZStore- activitatea de BUZZer, participarea la campanii, sondaje si recomandarea prietenilor.
Dat fiind specificul comunitatii BUZZStore, tranformarea punctelor de BUZZ in BONURI CADOU nu se va produce daca persoana respectiva a atins pragul celor 1000 puncte doar prin recomandarea de noi BUZZeri, fara nicio activitate in campanii/sondaje. Activitatea de recomandare a prietenilor vine doar sa suplimenteze numarul de puncte.

 

8 thoughts on “Am primit BUZZ Bonuri CADOU!

  1. Pingback: Inca un rand de BUZZ BONURI CADOU! | Elena Banciu

    • Prin inscrierea la toate campaniile = 10 puncte fiecare campanie, finalizare campanie inca 90 + 10 punte pentru fiecare buzzer care s-a inscris la linkul generat de mine,iar cand acestia erau alesi la o campanie si o finalizau, mai primeam 90 puncte pt fiecare…si tot asa🙂 In momentul de fata mai am 3000 puncte🙂

Lasă un răspuns

