Fara stari de greata in sarcina- Mami si Bebe (FARES)


Hei,

Ce mai faceti?

De foarte mult timp incerc sa scriu acest articol, dar timpul meu este limitat in ultima vreme. Sunt din nou insarcinata iar nazdravanul meu de 1 an si 9 luni nu mai sta intr-un loc nici 2 minute. Cum se lumineaza iesim afara , intram la pranz sa facem nani, apoi iar afara… si tot asa in fiecare zi. Laptopul era plin de praf, de parca nu l-am mai deschis de 2 ani :))

Vroiam sa va spun ca sarcina aceasta este total diferita de prima. Au fost si cateva probleme la inceput, dar na, speram sa fie bine pana la capat!

Acum am 22-23 de saptamani, ma simt bine, insa nu pot spune acelasi lucru si de perioada de inceput… Varsam toata ziua, nu puteam sa mananc, practic stateam mai mult in baie!

Stari de rau si greturi la orice pas! Inca de la 3-4 saptamani varsam, varsam si iar varsam toata ziua, uneori nu apucam sa deschid usa ca sa fug spre baie, noroc cu olita lui Bibi ca era in camera… Toate astea pana pe la 12-13 saptamani cand am primit niste pastile de la Fares din noua gama, MAMI SI BEBE. Am luat si la Darius pastile naturiste pentru stari de voma, dar nu si-au facut efectul, era chiar mai rau.

Cand am vazut cutia de Emetofit eram sceptica, ce-i drept am pus-o deoparte 2-3 zile, fara sa o studiez.Cand m-a luat raul, dar rau rau intr-o seara, sotul mi-a adus-o si a zis sa iau o pastila, poate ma ajuta ca mai rau n-are cum sa-mi faca… de gura lui am luat una… gust placut de lamaie … Nu mi-am dat seama daca m-a ajutat cu ceva sau nu atunci, doar ce dadusem tot din mine…

IMG_20150403_123054

 

M-am hotarat sa arunc un ochi, caci este un produs de la FARES, iar noi suntem mari consumatori si iubitori de produse Fares :

„Descrierea Produsului

 

Ajută la reducerea senzaţiilor de greaţă la femeile însărcinate.

INGREDIENTE/COMPRIMAT: zahăr, extract de fructe de chimion (Carvi fructus), extract de roiniţă (Melissae herba) 35 mg, ulei esenţial de lămâie (Citri aetheroleum), antioxidant: vitamina C, tinctură de propolis, rizomi de ghimbir (Zingiberis rhizoma) 10 mg, excipienţi: celuloză microcristalină, amidon, talc.

Chimionul este un foarte bun carminativ, împiedicând formarea gazelor în intestin şi stimulează  motilitatea gastrică şi intestinală.

Roiniţa, datorită proprietăților sale calmante şi de a stabiliza contracţiile musculaturii netede, are un efect favorabil asupra stărilor de greaţă din timpul sarcinii.

Ghimbirul, cunoscut mai mult drept condiment, reduce în mod natural şi eficient senzaţiile de greaţă. Numeroase studii au confirmat faptul că rădăcina de ghimbir este eficientă în această privinţă la femeile însărcinate, mai ales în primul trimestru. Cercetările au verificat, de asemenea, absenţa oricăror efecte secundare asupra sarcinii.

Uleiul esenţial de lămâie conferă produsului un miros plăcut, aromat de lămâie, iar vitamina C un gust acrişor.

EFECT: antiemetic, antispastic, carminativ, stimulent digestiv.

RECOMANDATĂRI:  combaterea stărilor de greaţă şi vărsături în timpul sarcinii, rău de mişcare.

CONTRAINDICAŢII:  diabet, hipersensibilitate la oricare dintre ingredientele produsului.

EFECTE SECUNDARE ŞI INTERACŢIUNI: acest produs se poate utiliza concomitent cu medicamentele. La dozele recomandate nu au fost semnalate efecte secundare.

MOD DE ADMINISTRARE:1 comprimat la nevoie.

ASOCIERI RECOMANDATE:Acest produs se poate asocia cu ceai de roiniţă.

PREZENTARE: 60 comprimate masticabile a 600 mg.„

A doua zi de dimineata  cum m-am trezit, am luat o pastila si spre surprinderea mea, a fost prima dimineata in care n-am mai varsat… si uite asa am luat 2-3 pastile pe zi iar in 3 zile eram alt om!

Nu stiu daca va vine sa credeti, sau nu, dar asa este! Nici eu n-as crede daca n-as testa!

Pentru ca nu am folosit decat cateva pastile, restul le-am dus la medicul meu de familie, in ideea ca poate vor mai ajuta si alte gravidute care au fost in starea mea si nu au gasit o solutie pentru a scapa de greturile zilenice, cat e ziua de lunga …

Asadar,  recomand cu drag  EMETOFIT tuturor gravidutelor pentru ca este un produs natural permis in sarcina si care ajuta foarte mult la starea noastra de bine!

 

Pupici :*

 

Lasă un răspuns

