Crema de Galbenele si Arnica C30 – FARES


In acest articol vreau sa va arat un produs de care m-am indragostit, pur si simplu!

In fiecare primavara si toamna , buzele mele sunt un dezastru! Se crapa intr-un hal de n-am cu ce le aduce la normal… uneori ajung la sangerare… iar ca sa fie treaba treaba, cand simt ca ma ustura mai trag si eu de pielite si AIA E! Chin si jale!

Cu chin m-am straduit si m-am luptat cu mine sa nu imi mai fac rau singura, si m-am abtinut in a-mi mai rupe pielitele de pe buze, ca nici nu stiu cum sa ma exprim, sa ma fac inteleasa :))

Dar spre norocul meu, am primit de la Fares o minunata si miraculoasa crema de Galbenele si Arnica , pe care am pus-o la treaba imediat ce am deschis coletul. Mai am in casa o crema de galbenele din comert, dar este foarte parfumata si in loc sa ma ajute, mai rau imi face😦

11358738_980131541999274_1127022730_n

Cum zicea, am deschis coletul, am luat crema si da-i cremuiala pe buze :)) Fii-miu cand m-a vazut : MAMA, bun …ce sa-i zic, l-am dat si pe el si i-am explicat ca nu trebuie sa o pape de pe buze, ca sa aibe `mai mai ` la gurita… si daca erati in fata lui sa-l vedeti, radeati cu lacrimi :))

Ca sa va faceti o ideea despre acest produs minune, din punctul meu de vedere, va las mai jos o mica descriere :

 

Ajuta la mentinerea sănătații pielii și a vaselor sanguine.

Compozitie:Vaselină (Vaselinum album), lanolină (Adeps lanae anhydricus), extract de flori de gălbenele (Extractum Calendulae flos), extract de flori de arnică (Extractum Arnicae flos), stearină (Stearinum), ulei esențial de lămâie (Limonii Aetheroleum)

Efect: venotonic, anticoagulant, antiinflamator, analgezic, antiedematos, antiseptic, cicatrizant.

Recomandări: varice, tromboflebite, hematoame, entorse, fragilitate capilară, hemoroizi.

Contraindicații: în caz de alergie la unul dintre componenți.

Întrebuințare: Se aplică local, de 2 ori pe zi. Nu se aplică pe răni deschise.

Pastrare: ferit de lumină, la loc uscat și temperatura mediului ambiant.

Testat dermatologic.

Avizat de Ministerul Sănătății.

Prezentare: cutie a 20 grame.

 

Intr-o saptamana buzele mele aratau ca noi!

Grav este ca nu-mi mai gaseam crema, cand colo mi-o confiscase sotul, ca de, el nu se poate da cu strugurel si ii este mai usor sa poarte dupa el crema si sa se dea atunci cand are nevoie, si chiar are nevoie caci lucreaza afara in vant, soare etc! Bravo mai! Dar credeti ca i-am lasat-o? Nu! Se dadea dimineata cand pleaca la munca si seara cand se-ntorcea! :))

Si uite asa ne-am rezolvat amandoi problemele!

 

Sincera sa fiu, am plecat cu Bibi 3 zile de acasa, si cum nu are probleme cu iritatia, nu am luat nici o crema cu noi… s-a inrosit putin la fundulet si de frica sa nu se irite, l-am dat cu aceasta crema…de atunci o folosesc doar pentru el, si este super buna! Atat cat mai este, ca e cam pe duca, abia mai am ce aduna din cutie!

 

Asadar, o recomand! Un produs exceptional, mai ales ca este natural, iar daca va mai zic si ca este de la FARES, asta spune tot!

Sanatate si numai bine,

Pupici :*

 

 

Lasă un răspuns

