Scholl Velvet Smooth pila electronica cu cristale de diamant


Buna dimineata, dragilor!

 

 

Sunt din nou happy caci am fost aleasa in ce-a dea doua campanie de testare in cadrul BUZZStore … stiu, nici mie nu-mi vine sa cred :))

Dupa ce am aspirat , si-am aspirat, si-am aspirat … si am terminat in timp util  curatenia de Paste, acum am parte de rasfat, caci de aceasta data am primit pila electronica cu cristale de diamant Scholl Velvet Smooth . Bine, era un chit iar acesta includea si o crema hidratanta de zi pentru picioare Scholl Velvet Smooth, dar si 5 pliante pe care le-am impartit cu drag prietenelor mele  .🙂

scholl

Vreau sa va indrum si pe voi sa deveniti BUZZ-eri , caci este tare frumos si placut sa te trezesti ca testezi in confortul propriei tale case, in mod gratuit, produse noi aparute pe piata. Nu trebuie decat sa va faceti cont aici http://buzzers.ro/invite/afb41376ba4d0cca0fd45c73975809e8 , completati chestionarul de inscriere si asteptati campaniile care urmeaza sa inceapa. Dar stati asa, tocmai a inceput o noua campanie in care 1000 de BUZZ-eri vor fi norocosi🙂 Bafta!!!

11173563_963672356978526_1358919404_n

Revenind la pila noastra, vreau sa va spun ca tanjeam dupa un astfel de produs  de foarte mult timp , caci am probleme cu crapaturile de pe calcaie de care nu pot scapa nici cum. Am 1001 de produse in baie, dar fara rezultat, asa ca eram nerabdatoare sa vad ce poate face aceasta minunatie.

Ce este mai exact Pila electronica cu cristale de diamant Scholl Velvet Smooth , ce promite si ce face?

Imediat va spun!🙂

11166019_964163016929460_230691358_n

Aceasta , desi pare incredibil, indeparteaza delicat pielea ingrosata    de pe calcaie si talpi in general, si lasa picioarele catifelate si fine, dara  urme inestetice de crapaturi si piele aspra care ne agata adesea  dressurile :))

Designul este placut si o face usor de folosit fara a fi nevoie sa    insistam , sau sa ne chinuim. Capatul rotativ are particul micro abrazive  cu cristale de diamant, permitand indepartarea pielii ingrosate mai  eficient.

Pila electronica cu cristale de diamant Scholl Velvet Smooth functioneaza fara lame ascutite si are o oprire de siguranta, care intrerupe aparatul daca este exercitata prea multa presiune pe piele. In concluzie, are siguranta in utilizare, ceea ce imi place foarte mult!

Un lucru important pe care trebuie sa il stiti este faptul ca se foloseste doar pe pielea uscata, nu atunci cand suntem sub dus !

Dupa fiecare folosire este indicat sa clatim rezerva sub jet de apa, !ATENTIE! , doar rezerva! Capul rotativ, care se scoate foarte usor apasand pe butonul albastru din dreapta!

11156747_963671890311906_32911009_n

 

Dupa cum v-am spus si mai sus, in kit era inclusa si o crema Scholl Velvet Smooth hidratanta de zi, care-mi place foarte mult!

Aceasta hidrateaza picioarele pe tot parcursul zilei , se absoarbe in 60 de secunde si nu este grasa si are un miros placut. Face minuni alaturi de pila electronica!

 

Ca sa va arat exact si la obiect cum sta treaba, desi pana acum imi era jena sa-mi arat calcaiele, ca atasez o poze cu produsele Scholl Velvet Smooth `in actiune`  , ca sa vedeti ca fac ceea ce promit!

11092945_963672300311865_605910520_n

 

11180132_963672666978495_200269909_n-vert

 

Se vede diferenta? EU o vad si o simt foarteeee bine!

Aveam mare nevoie de un astfel de produs, caci in ultimele veri am purtat doar sandale inchise care acopereau calcaiele…😦

Ma bucur ca am avut sansa sa testez noua pila electronica cu cristale de diamant Scholl Velvet Smooth si pot sa spun ca m-am indragostit! Ce atatea saloane si bani aruncati pe fereastra saptamanal? Totul se rezolva acasa, in ce perioada a zilei doresti, in liniste sau in cazul meu, atunci cand Bibi se joaca, astfel eu am grija de picioarele mele in timp ce-l supraveghez, chiar si afara .🙂

Le multumesc celor de la BUZZStore si Scholl Romania ca mi-au trimis acest produs minunat care face cat toate celelalte (adunate) din baia mea ! Ma simt rasfatata si imi place ca isi tine promisiune, curata delicat pielea ingrosata si inestetica si lasa calcaiele curate, moi, catifelate si cu ajutorul cremei, hidratate si frumos mirositoare🙂

11118344_964162763596152_841617827_n

Ce sa mai zic, sunt pregatita de sezonul estival, talpile  mele asteapta cu nerabdare sa paseasca  pe nisipul fierbinte de la mare!!! <3 

 

Ce parere aveti despre aceasta pila elecronica cu cristale de diamant Scholl Velvet Smooth? Voi ati folosit-o? 

Week-end placut,

Pupici :* :* :*

37 de gânduri despre “Scholl Velvet Smooth pila electronica cu cristale de diamant

  1. Imi place articolul,cuprinde o descriere amanuntita a acestor produse importante pe care oricine ar dori sa le testeze si sa le foloseasca.Ma bucur ca sunt atat de eficiente .

  2. Un produs cu adevarat invator ! Imi place descrierea pe care i-ai facut-o, clara si argumentata. E clar ca pila electronica cu cristale de diamant Scholl este grozava pentru orice doamna si domnisoara dar si pentru partenerii lor !

Lasă un răspuns

