PHILIPS Performer Expert – erou in curatenie!


Sunt asa happy! Dupa cum bine stiti, de curand s-a incheiat o noua campanie BUZZStore, iar motivul meu de fericire este ca AM FOST ALEASA PENTRU PRIMA DATA sa fiu BUZZER ! Am mai participat si in trecut la campanii, insa pana acum nu am avut sansa sa fiu printre norocosi! Gata, acum s-a schimbat foaia! :)))

Mi-am dorit enorm sa testez si eu produse de calitate, iesite noi pe piata despre care citeam pe internet lucruri interesante… Am avut norocul sa ma aflu printre cei 100 de participanti alesi sa testeze noile aspiratoare Philips! Inscrie-te si tu  AICI .

11080911_692403190870359_29477372951697536_n

Eu am primit modelul Performer Expert FC8725/09  cu sac, clasa A ,  inca de la prima vedere mi-a placut mult de tot designul si l-am numit : o mica masinarie a viitorului, insa piciul meu a zis ca este `bvrum bvrum` – ce-i drept, seamana cu o masinuta :)) 

prima vedere

Mai nerabdatoare ca mine, la  deschiderea coletului, a fost Daisy, care  lasa destul de multa murdarie in urma    :)

In colet, pe langa aspirator si celelalte  dotari am mai primit si un set de  murdarie ( punguta cu bilute de  celuloza, o punguta cu bombonele  decorative si o punguta cu confetii)  ,ghidul Buzzerului, 11 brosuri – din care  10 trebuie sa le impart si  rudelor,prietenilor .

Daca v-am facut catusi de putin  curioasi, vreau sa va dau mai multe  detalii despre minunatia aceasta de  aspirator!

Dupa cum v-am spus si mai sus, am  primit un Performer Expert  FC8725/09 cu sac.  Ca sa faca treaba buna, avea alaturi de el :

– furtunul de tip acordeon

– coada telescopica

Cap de aspirare TriActive Max care efectueaza 3 actiuni de curatare intr-o singura miscare. Are doua optiuni de aspirare : pentru gresie/parchet si mochete/covoare

Cap de aspirare TriActive Z  care elimina praful si firimiturile dintr-o singura miscare . Ador acest cap de aspirare! L-am folosit cel mai des, chiar aveam nevoie de asa un ajutor in urma lui bebe; am aspirat atat covoarele cat si gresia!

 

 

Duza speciala pentru spatii inguste , foarte utila la curatarea spatiului dintre canapele si liniile din spatele spatiilor de mobilier.

IMG_20150324_150649

Perie ingusta 2-in-1 pentru curatarea suprafetelor dificile , dintr-o duza simpla se tranforma cu usurinta in una cu perie. Am folosit-o in special pe canapele , la aspirarea prafului din tastatura laptopului dar si de pe sticlele din colectia mea de bauturi🙂 Urmeaza sa mai experimentam🙂

page

 

Ca sa va dau si mai multe detalii care cu siguranta va vor incanta , nu va spun decat atat IMG_20150324_151230-vert:este mult mai silentios decat celelalte aspiratoare pe care le-am folosit pana acum, este usor de manevrat si are o putere mare de aspirare cu un consum foarte mic, de doar 650 W !

 

Are un cablu de alimentare de 8 m, ador faptul ca nu se ridica nici un fir de praf prin casa in timpul aspirarii, il `inghite` cu totul :))

*Clasa de eficienta energetica A , clasa emisiilor de praf A , filtru de evacuare HEPA 13 , tehnologie AirFlow Max, Antialergic, capacitate praf 5l, Raza de actiune 11 m , iar greutatea produsului nu depaseste 5 kg! 

Prima proba i-a facut-o sotul, era parca mai nerabdator ca mine! Nu de alta, dar trebuia sa faca curat in masina :)) Al meu fecior murdareste cat 10 iar eu las par peste tot, iar vechiul aspirator nu facea fata , asa ca preferam sa ducem masina la spalatorie. Acum s-a schimbat treaba, sotul o curata dupa fiecare plimbare ! :))

IMG_20150321_085624

 

 

 

 

 

 

 

 

Eram nerabdatoare sa-l testez!!!

Doar ce facusem curatenie in toata casa, asa ca am simulat `o pata de culoare` precum cele pe care le face fiul meu zilnic  :)) Mi-au fost de ajutor pungutele din kit-ul pentru murdarie .

Rezultatul a fost uimitor! Nu mi-a venit sa cred! Capul de aspirare TriActive Z aspira tot dintr-o miscare, nu trebuie sa insisti, nu ramane nimic in urma!  de 1000 ori WOW, fara sa exagerez! Din acea zi am renuntat la vechiul aspirator!

SUNT HOTARATA SA RAMANA AL MEU, clar BUZZStore si Acasa cu Philips?! :)))))

IMG_20150324_154013

IMG_20150324_151015

 

Filtrul este lavabil .

cu sac

sac

Philips Performer Expert clasa A , aspira cu pana la 40% mai mult praf1 Nu este mit, va zic din proprie experienta! Eu am ramas uimita sa vad cat praf exista in covoarele proaspat aspirate, sau in coltarul de la bucatarie pe care il aspiram des si il protejam cu o cuvertura!

Ce sa va mai zic, urmeaza un nou articol cu experiente noi, cu locuri si lucruri curate datorita acestei minunatii pe doua roti! Asta pentru ca stau la curte, pentru ca am un copil nazdravan si un altul pe drum🙂 si catei, pisici, iepuras de angora…

Este ideal pentru orice gospodarie!

Eu sunt foarte incantata de el si nu l-as da pe 100 de aspiratoare :))

Daca sunteti din Topraisar sau imprejurimi, va astept sa-l testati personal ca sa va convingeti ca ceea ce am scris aici este purul adevar!

Iar daca doriti sa participati si voi la urmatoarele campanii BUZZStore si sa primiti produse pentru testat, in mod gratuit , creeati-va cont aici <  http://www.buzzstore.ro/invite/afb41376ba4d0cca0fd45c73975809e8 > !

282158_350905455001606_2064587483_n

Ce parere aveti despre  acest super erou in arta curateniei?

Va pup si astept sa imi sugerati cateva `provocari` pentru Philips Performer Expert clasa A cu sac!

 

 

63 de gânduri despre “PHILIPS Performer Expert – erou in curatenie!

    • Ma bucur mult ca iti place. Sper ca iepurasul sa iti faca acest minunat cadou, pe care il merita orice mamica , in felul acesta ii mai ramane timp si pentru ea😉 Asteptam pareri dupa ce vine iepurasul! Multumesc!

    • Ma bucur sa aud asta! Sunt lucruri demonstrate prin pozele pe care le-am atasat.altfel nici eu nu credeam 100%daca nu il aveam in mana.Merita fiecare banut,iar daca te hotarasti sa il achizitionezi nu o sa-ti para rau! Te astept cu pareri! Multumesc!

  1. la al nostru Samsung, n-are nici 6luni s-a… ars motorul si de o sapt cica-l tot repara garantia… (ce-i drept, aspir de cel putin 2 ori pe zi). Chiar ne-ai facut curiosi cu noul tau aspirator minune!

    • Sincer,chiar face minuni! Are un sac de 5kg care nu mai duce mai mult de 1-2aspirari,deci l-a forjat la maximum ca sa zic asa,mai ales cand dormea bebe.Merita incercat si mai ales achizitionat! Multumesc!

    • Chiar este!Mai ales in perioada asta atat de aglomerata , pe-o parte fac curat iar pe cealalta bebe murdareste din nou, dar nu-i panica man, Philips Performer Expert rezolva treaba imediat! Multumesc!

Lasă un răspuns

