Sarbatori fericite cu Fungadgets!


Mai este putin pana la Craciun, iar cele mai cautate si apreciate daruri sunt gadget-urile.

Cred ca fiecare dintre noi doreste sa primeasca si chiar sa ofere un `cadou de ultima generatie`, insa nu toti avem timp sa umblam prin magazine si sa urmarim ofertele. Tocmai de aceea am gasit un site, Fungadgets.ro, care mi-a atras atentia asupra unor produse superbe.

ihelicopter-icam-cu-camera-video

Unul dintre ele este iHelicopter iCam – acesta este  un elicopter  cu cameră video on-board care poate fii comandat prin smartphone drept controller, se manevrează ușor și este extrem de stabil și durabil.
Sotul meu n-ar mai avea timp si de altceva daca ar gasi sub brad o asa jucarie, si cred ca toti trei am fii incantati de el, mai ales bebe .🙂

colia-sound-silver-beatMie personal imi place si boxa Colia.Sound Silver, pentru ca este o boxa portabila care functioneaza cu orice dispozitiv mobil, si are propria baterie, fara a o consuma pe cea a telefonuluil

ceas-cu-rame-foto-din-aluminiu

Un alt cadou pe care l-as face cuiva, mai exact mamei mele, este ceasul din aluminiu cu rame foto . Sincer, cred ca este cadoul mult dorit de ea , mai ales ca este un ceas decorativ de perete cu 12 rame pentru fotografii printate integrate în design. Stiu ca-si doreste sa ii scot cat mai multe poze cu bebe, asa o sa-l `aiba-n ochi ` toata ziua :))

 

Bineinteles ca aici gasiti o sumedenie de cadouri pentru toti cei dragi, de la nepoti pana la bunici.

Daca v-am facut curiosi, aruncati si voi un ochi pe Fungadgets.ro  !

 

 

8 gânduri despre “Sarbatori fericite cu Fungadgets!

Lasă un răspuns

