Primele carti de vizita, ca bloggerita :)


In curand voi avea primele mele carti de vizita, ca bloggerita !🙂

De cateva luni bune imi doream un set , insa nu m-am gandit foarte serios la treaba asta… Acum treaba se schimba, si aceasta dorinta devine realitate, m-am hotarat!

Nu ca este neaparat un moft, insa nu de putine ori mi-a fost solicitata o carte de vizita, atunci cand spuneam ca am un blog pe care abordez o gama variata de subiecte. Sunt firme care doresc sa colaboreze cu bloggeri, insa nu stiu cum sa-i abordeze, iar cartea de vizita este o alegere buna in aceasta situatie, din experienta va spun.😉

Am aruncat un ochi pe net si am gasit undeva , cateva modele de Carti de vizita de Lux , superbe.❤

Acestea sunt impartite in  mai multe modele, categorii si materiale.

Imi plac marea majoritate, insa preferatele mele sunt:

* Carti de vizita cu Folio ( folio presupune aplicarea unei folii metalice pe cartoane speciale )

folio-+-letterpress-788x445

* Carti de vizita cu Emboss ( presupune presarea cartonului din spate pentru a ridica in relief anumite elemente ale graficii. Emboss-ul este un finisaj special care transforma aspectul oricarei carti de vizita. )

* Carti de vizita multistrat ( presupune lipirea a 2 sau 3 straturi de carton – rezutatul final fiind o carte de vizita premium – groasa si eleganta de minim 700 g/mp. )

* Carti de vizita Pvc Transparent ( Printarea se face pe folie din PVC, transparenta 100% sau semitransparenta, cu grosime de 0,5 mm )

 

Acestea si multe altele m-au pus pe ganduri, in sensul bun. Nici nu stiu ce sa aleg, fiecare-n parte au un finisaj  si o grafica care iti fac alegerea mai grea!😀

 

Ce parere aveti? Care este modelul vostru preferat?

 

Lasă un răspuns

