Cui nu-i plac bijuteriile!?


Ho- ho- ho, iaca a venit si decembrie… vin si mult asteptatele Sarbatori de iarna, perioada cadourilor❤

Ca orice femeie, ce mi-as putea dori si eu? Clar, accesorii! Si nu pentru ca duc lipsa, din contra, am sa-mi pun si-n cap :)) , insa le ador si imi doresc din ce in ce mai multe. Ce vreti? Am si eu obsesiile mele :))

De cand a venit bebe pe lume, sotul meu , ori de cate ori vrea sa imi faca un cadou, ma intreaba ce-mi doresc, ca sa nu dea banii pe prostii pe care sa nu le port sau folosesc dupa aceea. I-am spus ca am vazut pe un site cateva pietre semipretioase care-ti taie rasuflarea… deja ma vad mestesugarind cateva bijuterii superbe cu acestea, care la final , cand fac calculul, sa iasa undeva sub bugetul pe care-l pregatise dragul meu sot🙂

Daca ma uit mai bine, mai gasesc cate ceva… hmm, bijuterii hand made, preferatele mele❤ Opaaa, si bratari shamballa❤ Complicata treaba, au intrat `pe fir` si bijuteriile crosetate, cele din margele , dar si cele indiene si indoneziene… ce ma fac? Grea alegere!

bratara-shamballa-albastru-intens~974

Sa va spun ca aici gasiti si tot felul de accesorii care va ajuta sa va creeati singure bijuteriile, asa cum le doriti, mai ales ca satisfactia e maxima atunci cand purtati ceva unicat!

Acum de, vine Mos Nicolae, o lasam mai moale, dar de Mos Craciun eu zic ca Mosii nostrii nu trebuie sa ne refuze nimic, nu? Mai ales atunci cand vrem sa fim frumoase pentru ei, sa se mandreasca cu noi!

O bijuterie frumoasa, mereu te scoate din anonimat, asa ca nu ezita sa-ti comanzi accesoriile potrivite si sa ti-o creezi chiar tu! Sigur vei fii apreciata!

Sacul plin sa-l aibe Mosul!

Pupici :*

One thought on “Cui nu-i plac bijuteriile!?

Lasă un răspuns

