Ne-am luat COVER de pe Ecobebe.biz


Seara buna tuturor! :*

Am vazut ca in ultima vreme din ce in ce mai multe persoane sunt curioase de evolutia scutecelelor lavabile si refolosibile de pe ecobebe.biz pe care le foloseste bebe de un an de zile. Ei bine, toate-s ca la inceput, iar noi suntem super multumiti de ele. Exact cum am mai spus, economie la maximum!

Ba mai mult, a aparut un alt fel de scutecel, COVER se numeste , iar noi am avut ocazia sa-l `punem la treaba`🙂

IMG_20140929_101742

De la prima utilizare, bebe a fost  incantat de el, la fel si noi😉

IMG_20140929_114329 Sa va spun si ce este acest COVER  si cum se intrebuinteaza…🙂

Coverul lavabil este un scutec/chilotel impermeabil (shell) fara captuseala, ceea ce il diferentiaza de scutecelele cu buzunar pe care le-am folosit pana acum.

IMG_20140929_101930

Acesta  se poate folosi impreuna cu un insert absorbant cu capsa, care se  capseaza direct pe cover, sub „capacul” frontal. Sau impreuna cu orice alt insert absorbant fara capsa sau prefolds.

IMG_20140929_101959

IMG_20140929_102540

Plusul pe care-l are acest COVER si care-l face `mai comun ochiului ` este  elasticul  dublu de la picioruse ce previne scurgerile . Se aseaza fara probleme pe toate tipurile de bebelusi, slabuti sau grasuti, de la 3 la 15 kg.

IMG_20140929_102633

Este cel mai subtire scutecel din toata gama de pe #ecobebe.biz , iar asta-mi place❤🙂 Imi mai place si  ca dupa ce se murdareste/uda insertul absorbant, coverul se foloseste in continuare cu un alt insert absorbant uscat. Asta inseamna cu puteti umbla doar cu insertiile dupa voi🙂

❤❤❤

Eu , ca de obicei, ii pun doua insertii pentru ca bebe bea super multe lichide si cu o singura insertie trebuie schimbat la 1 ora si jumatate – maximum 2 .  Prefer sa  nu-l mai supun terorii de a-l schimba asa  de des🙂

IMG_20140929_102614

Se usuca foarte repede si poate fi pus la treaba dupa 2 ore de la spalare😉

Sincer, imi placeeeee foarte mult si cu siguranta la urmatorul bebe voi achizitiona cateva Cover-uri, desi am ajuns la recordul de 32 de scutecele! :)))

Daca vreti sa il vedeti si pe site, il gasiti AICI !

IMG_20140929_102859

Sper ca am fost destul de explicita atat in descriere, cat si in poze, pentru ca sunt curioasa sa vad ce parere aveti voi despre acest scutec.

Astept comentariile voastre, iar daca doriti , puteti sa distribuiti articolul!

Pupici si numai bine! :*

 

Lasă un răspuns

