Parchet pe viata vreau acasa !


O campanie care imi face cu ochiul este in plina desfasurare , pe BlogalInitiative. Acestia au lansat o provocare : CE PARCHET SE POTRIVESTE CEL MAI BINE IN CASA TA? Mie-mi plac provocarile, asa ca intru-n hora!🙂

M-a lovit la tanc aceasta intrebare, deoarece anul trecut am renovat jumatate de casa, iar acum facem planurile pentru jumatatea ramasa. Treaba treaba este ca fix la parchet ne gandeam🙂

Am gasit pe Parchetpeviata.ro tot ceea ce avem nevoie , si-mi place ca a ramas fidel viziunii de la inceput de a folosi numai produse ecologice si de calitate, din lemn 100%.  Ceea ce ma face sa cred ca rezista intr-adevar , o viata!

Aveam de ales dintr-o selectie mare de parchet din lemn de diverse esente, culori, grosimi si dimensiuni, insa am optat pentru modelele clasice.

Pe holul de la intrare  cade ca unsa Dusumea Stejar Story , deoarece se potriveste perfect cu micutul coltar pe care-l avem acolo , cu suportul de flori, cu frumoasa culoarea de pe pereti, dar si pentru ca accentueaza naturaletea lemnului. Pardoseala este solida, exact ce ne trebuie , mai ales ca este o zona super circulata de adidasi, cizmulite si alte incaltari🙂

Dusumea-Stejar-Story-A-500x750

Decizia cea mai grea a fost aceea de-a ne pune de acord in privinta parchetului din camera copilului. Pana la urma am  ajuns la concluzia ca cel  mai potrivit este Parchetul triplustratificat din lemn de stejar Tide . Acesta  este inspirat din stilul marinaresc si aminteste de culoarea nisipului inainte si dupa trecerea mareei. Suprafata lemnului este finisata cu lac alb mat si scoate in evidenta frumusetea nodurilor. Cu un design clasic si culoare bej, modelul se potriveste oricarui stil de decor. Parchet-Kahrs-Stejar-Tide-500x750

 

Se potriveste de minune cu usa si cu mobilierul din dormitorul lui bebe. Ma gandesc ca este o culoare placuta care tine `la tavaleala`.   Ne place , PLACE, PLACE!

 

In general aleg lucruri calitative, nu cantitative, care sper sa ma tina `o viata` , asta cand vine vorba de investitii pentru in casa.

Sunt lucruri pe care nu le poti schimba zilnic, de exemplu parchetul. Nu mi-ar conveni sa scot tot din dormitoare , sa arunc ceva pe care am dat bani si apoi sa investesc intr-un obiect de genul celui pe care l-am aruncat. Ceea ce vreau sa spun este ca , avand copil mic, ma astept sa mai verse o cana cu apa pe jos, sa mai uite usa frigiderului deschisa , cate si mai cate… iar daca parchetul este de proasta calitate, la gunoi cu el si cu banii investiti. Asa ca zic sa facem lucrurile bine de la inceput si ne bazam pe un parchet de calitate!

 

Voua ce tip de parchet va place?

Astept parerile voastre!

Pupici :*

 

4 thoughts on “Parchet pe viata vreau acasa !

  1. mai sa spun drept acum 4 ani cand am renovat casa si am facut modificari majore, am pus parchet in 5 camere, am luat un parchet nemtesc🙂 este super , este usor de intretinut, pare de calitate si acu dupa 4 ani arata ca la inceput🙂

Lasă un răspuns

