O surpriza neasteptata de la Himalaya Herbals


Ziua buna !

Saptamana trecuta, joi mai exact, am fost surprinsa cand am fost sunata de curier pentru cu nu asteptam nici un colet. Stiam ca nu comandasem nimic si pana sambata nu asteptam nici un curier…

Am iesit frumos la poarta, am semnat, mi-am luat nedumerita coletul si-am intrat in casa. M-am uitat la eticheta si am vazut ca scria Himalaya… nu intelegeam nimic. Vroiam sa-l deschid cat mai repede, dar in acelasi timp ma gandeam ca n-are cum sa ajunga la mine produse de la ei pentru ca nu am dat nici o comanda, si nici n-am castigat la vreun concurs…

Am deschis intr-un final coletul, si am avut o surpriza frumoasa. Era un cadou pentru mine! Hiii, si ce mai cadou❤

Mi-am adus aminte ca in urma cu ceva timp, am participat la un concurs pentru bloggeri la care nu am castigat, insa mi-am dat seama ca cei de la Himalaya Herbals au tinut cont de articolele scrise de noi, si ne-au rasplatit cu o surpriza! Frumos din partea lor!❤

himalaya1.Carticica `Himy elefantelul si secretul plantelor`- de citit si colorat

2.Septilin tablete 100 – imunomodulator

3.Koflet sirop 100 ml – trateaza tusea

4.Liv.52 – hepatoprotecor herbomineral

5.Sapun protector cu Neem si Sofran indian

6.Cold Relief Balm – decongestionant nazal

7.Rumalaya gel – antiinflamator, analgezic si revulsiv herbomineral

8.O scrisoare personalizata -care m-a facut sa zambesc, un detaliu frumos!

h2

9. Un stick de 2GB❤

 

Sunt produse potrivite pentru toata familia, inclusiv pentru bebe , ca tot vine sezonul rece.🙂

Iar carticica `Himy elefantelul si secretul plantelor` este pe placul lui Darius, deja i-am citit-o , urmeaza sa ne apucam de colorat🙂 Din cate am inteles de la ei, aceasta carticica este un proiect lansat de ei anul acesta, prin care doresc sa-i educe pe cei mici despre importanta cunoasterii naturii si a secretelor ei miraculoase.

Eu vreau sa va urez numai de bine, sa aveti spor in toate si pentru ca impliniti 20 de ani de activitate in sprijinul sanatatii, sa cresteti cat mai mari in ani si realizari!

Va multumesc frumos pentru surpriza placuta pe care mi-ati facut-o!

 

Voi, dragilor, ce produse Himalaya Herbals folositi/preferati?

3 gânduri despre “O surpriza neasteptata de la Himalaya Herbals

    • FELICITĂRI ! Eu sunt mai mult decât încântată de produsele HIMALAYA – o cunosc pe Loredana care mi-a oferit informații utile despre produsele acestea. Deja foloseam pasta de dinți…apoi am descoperit minunata cremă pentru mâini Age Defying…Nourishing Skin…crema pentru față precum și săpunurile foarte plăcute !!! Pup. RUMALAYA este un antiinflamator -antireumatic care i-a folosit mult mamei mele. Este un brand !

Lasă un răspuns

