ICE BUCKET CHALLENGE -Doneaza sange, sustine viata !


Am primit , pana acum, opt provocari de la prieteni virtuali in campania ICE BUCKET CHALLENGE , dar nu se zicea nimic de nici o donatie. Clar toata tara a luat-o razna! Toti pustii din lista mea isi posteaza zilnic filmulete in care-si toarna unul altuia galeti cu apa rece in cap… era funny la inceput, dar deja m-am plictisit…

Ideea era sa se faca si o donatie pentru diferite asociatii, spitale etc.

Eu m-am gandit sa fac o altfel de donatie, mai ales ca este mediatizata treaba asta… am ales sa donez sange!

doneaza sange

Am donat sange pentru a treia oara , dar promit ca o s-o mai fac ori de cate ori voi avea ocazia , sau atunci cand cineva  o sa aiba nevoie !

carnet donator doneaza sange,sustine viata la donat

Aici gasiti filmuletul ,sa va amuzati putin🙂 https://www.facebook.com/photo.php?v=618238354963321&set=vb.192331107554050&type=2&theater   Sa-mi scuzati balbaielile, dar aveam emotii + mainile inghetate…😀

 

ACUM EU VA PROVOC PE VOI TOTI LA ice bucket challenge – DONATI SANGE! Un gest atat de mic cu o semnificatie atat de mare… si punem la socoteala si distractia de a ne mai mascarii putin in fata prietenilor, turnandu-ne o galeata de apa rece pe cap🙂

apa rece cu gheata dupa

Deci, sunt tare curioasa sa vad cine-mi accepta provocare!

Cei care accepta provocarea sunt rugati sa lase un commentariu cu ACCEPT, Apoi sa-mi trimita un email ( cretzoolyna_elly@yahoo.com ) in care sa ataseze poze /filmulete de la donare plus din momentul in care sunt `congelati` cu voia lor🙂

 

NU UITATI SA DONATI SANGE! Nu se stie niciodata cine are nevoie!

 

Lasă un răspuns

