Cauti un service GSM ?


Am facut din nou o inventie… suri are vreo trei telefoane, printre care si un Samsung Galaxy ACE… pana aici nimic iesit din comun🙂 Dar nu v-am specificat ca telefonul mai sus mentionat are ecranul facut zob… mai dar atat de tare incat cadeau bucatele din display…

Am fost cu el la un service si cand mi-a spus cat o costa sa i-l schimbe, i-am multumit frumos acelui distins domn si am facut stanga-n-prejur!

Bai frate, da` cumpar telefonul de nou?

Si-atunci  eu, cum ma stiti, fire inventiva, am gasit solutia : – o banda lata de scoci- ca sa nu se mai farame :))) Sor`mea cand a vazut m-a bodoganit minute bune😦 Deci , munca in zadar :)))

Pun mana pe leptop si caut ~ REPARATII TELEFOANE ~ , am gasit un site dragut care asigura reparatii pentru toate modelele existente pe piata romaneasca. Dotarile tehnice pe care le au le permit sa execute reparatii de orice fel, mai ales inlocuirea componentelor gsm sau de inlocuire display.

Tot pe site-ul lor am vazut imagini pas cu pas in procedeul de inlocuire sticla Samsung , exact ce avem si noi nevoie. Frumos si mai ales `profi` este ca au afisat si o lista de preturi, asa te uiti  si vezi daca-ti convine sau cauti in alta parte…

Am vazut ca se repara calculatoare, camere foto, deasemenea se decodeaza telefoane , totul intr-un singur loc.

Daca aveti de decodat un anume telefon, gasiti lista cu modelele, preturile si timpul de decodare pentru fiecare in parte. Din punctul meu de vedere asa este cel mai practic, nu mai alergi dintr-un service in altul, afli direct ceea ce vrei sa sti!🙂

Si uite-asa am scapat de-o grija si ne punem display nou la un pret acceptabil🙂

 

Daca aveti si voi astfel de problemute, nu ezitati sa  aruncati un ochi pe site🙂

 

 

 

O zi racoroasa va doresc,

Numai bine!

Lasă un răspuns

