Spuma de zmeura


Mana sus cine vrea un desert racoros, gustos si foarte usor de preparat!!!

Daca tot este sarbatoare, am ales sa fac ceva bun, care sa fie gata in doi timpi si trei miscari : SPUMA DE ZMEURA !❤

Trebuie sa specific ca este un desert 100% natural, daca nu adaugam si ciocolata🙂 !!!

DSC_4116

INGREDIENTE:

– 1castron cu zmeura

-5 albusuri

-1praf de sare

-8-10 linguri zahar

-ciocolata

DSC_4080

Pentru inceput am spalat zmeura si am pus deoparte cateva bucatele pentru ornat, am clatit si dupa am bagat la congelator paharele in care voi pune spuma, asa ude, fara sa le sterg. Apoi am separat albusurile de galbenusuri… am batut albusurile impreuna cu un praf de sare pana s-a format spuma, dupa care am incororat zaharul si am batut /mixat pana cand am intors castronul si spuma s-a tinut tare, fara sa cada😀

Apoi am adaugat zmeura si am mai mixat putin pana ce a devenit totul ca o crema, insa nu foarte mult, ca sa mai ramana si bucatele🙂

fghj

Am taiat ciocolata in felii subtiri, amscos paharele de la congelator si le-am umplut cu spuma , apoi am ornat❤

fghasdfgh

Bagam la frigider si asteptam 2 ore… daca putem :))

DSC_4124

❤❤❤❤❤ SI GATA! ASTEPTAREA A LUAT SFARSIT!❤

DSC_4134

S-AVEM POFTA, ZIC!❤

DSC_4126 DSC_4133

Este un desert practic, rapid si sanatos pentru cei care au copii!

Incercati si SPUMA DE CAPSUNI!

 

Voi ati facut pana acum Spuma de Zmeura? Cum vi se pare acest desert?

 

Pupici :*

 

 

One thought on “Spuma de zmeura

Lasă un răspuns

