Snitele umplute :)


Seara buna !

Stiti cum este atunci cand parintii pleaca in concediu si copiii au toata casa la dispozitie? Da, iese nebunieee :)) Asta s-a intamplat si astazi cand ne-am trezit cu niste vechi prieteni care ne-au luat pe sus la ei, caci casa lor era asa mare si goala :)) Mda, ajunsi acolo am constatat ca nu ne-am strans  decat vreo 10 persoane , dintre care , doar eu eram `femeie de casa` :)) Asa ca m-au bagat direct in bucatarie, au deschis frigiderul si au zis : `Suntem morti de foame, tu cum ai copil te descurci sa faci ceva repede si bun!` :)) Nici n-am avut timp sa scot un cuvant🙂🙂

Mi-am bagat nasu-n frigider si n-am gasit decat mezeluri, un piept de pui si cateva oua, niste rosii, castraveti si doi ardei … Ce sa fac cu si din ele pentru 10 guri? M-am uitat stramb vreo` doua minute si apoi am hotarat sa fac niste snitele, insa am dat peste inca un piept de pui si o bucata de slanina care trebuia neaparat bagata si ea in seama, asa ca mi-a trecut prin cap sa fac niste snitele, dar umplute cu slanina si cascaval feliat!🙂

Ca de obicei, au bagat ca spartii in ei si apoi m-au intrebat reteta… Le-am zis s-o ia de pe blog imediat ce o public :)))

Am folosit:

-piept de pui (eu am avut 2bucati )

-oua

-sare, piper, usturoi

-faina

-pesmet cu verdeata

-cascaval feliat si optional SLANINA :)))

-scobitori

 

Am batut oualele impreuna cu usturoiul taiat marunt, sare si piper.

hj

Am taiat/feliat pieptul de pui …

Si am inceput : Am luat o felie de piept de pui peste care am pus o felie de slanina si una de cascaval feliat, apoi o alta felie de piept de pui si am bagat in capete cate o scobitoare  in asa fel incat sa prind bine ambele bucati de piept , dar si putin din slanina…

cfghjk

DSC_1719 DSC_1721

Luam cate-o bucata si o dam prin faina, prin ou si apoi prin pesmet, dupa care punem la prajit … Intre timp am facut si o salata cu rosii si castraveti, iar intr-o alta tigaie se prajeau cartofii :))

fgtyh

Si gata!!!

DSC_1730 DSC_1733 page

Am fost intrebata cum se numeste acest preparat, si fara sa stau pe ganduri am zis SNITELE UMPLUTE :))

Cum eu n-am mancat niciodata cascaval din acesta feliat, iar pieptul de pui nu-mi place decat pe gratar, am mancat doar salata si cartofi prajiti🙂

Dar am fost rasplatita pentru munca depusa🙂 Multumesc !❤

DSC_2962

Ce parere aveti? M-am descurcat sa improvizez cu ce-am gasit in frigider? (Oricum eu asa fac mereu :))) )

 

Seara faina ,

:*

5 thoughts on “Snitele umplute :)

  1. super meniu (y) si eu sunt ca tine, cand nu am nimic gatit ma uite in frigider si cu ce am pe acolo le incropesc o masa copioasa :))) arata foarte bine snitelele tale, sa sti ca snitelele din piept de pui sunt super bune, ti se topesc in gura si mai ales ca ai pus si cascaval sunt un deliciu, incearca si-ai sa vezi🙂

  2. ohhh, ai fost super inventiva si mi-ai dat si mie o idee…pentru cand nu o sa mai stiu ce sa gatesc, repede si bine! Mi se pare super reteta, as exclude si eu slanina, as pune doar cate o bucata de piept de pui, batuta usor cu ciocanul de carne, apoi felii de cascaval, si as rula, dupa care sa pun scobitori la capat! Tu ai ales varianta cu mai multa carne, ceea ce nu e rau deloc!!!

  3. Un fel de cordon bleu , in varinata adaptata . Eu nu as scoate nici slanina ca imi place😛😀 . Deocamdata doar visez , nu e cazul sa mananc asa ceva , s-ar duce naibii dieta mea .

Lasă un răspuns

