Prima curatenie intre jucariile lui bebe…


Azi dimineata a venit mamaie in camera la noi si se uita la bebe cum se joaca. Dupa ceva timp imi spune :

` L-am vazut pe X cu copilul astazi, il plimba pentru ca sotia lui era la munca cu ziua. Sti ce jucarie avea agatata la carut?`

`Ce?`

` Un CD …`

Am amutit amandoua…

X si familia lui sunt mai amarati si probabil au incercat sa ii faca copilului o bucurie agatandu-i in loc de jucarie, un CD care la lumina soarelui capata diferite culori. Copilul are doar 9 luni si desi traiesc intr-un mediu nici pe aproape modest, acesta este un grasunel si jumatate si este o papusa de baiat.

M-am uitat la bebele meu , care in timpul acela se juca cu 3 BUM-BUM  si era foarte fericit. M-am uitat in jur si am vazut mormane de jucarii si cutii pline cu plusuri… In secunda doi am cautat o sacosa si am zis ca a venit timpul pentru prima curatenie intre jucariile lui bebe, care poate face un alt copil fericit…

Zis si facut… La inceput mi-era greu sa pun ceva in sacosa, pentru ca toate-mi erau dragi, insa cand mi l-am imaginat pe acel copil jucandu-se cu un CD, m-am emotionat si mi-am zis ca bebe se poate lipsi oricand de multe dintre acele jucarii, si cu siguranta nu le v-a duce dorul.

Nu am ales multe, insa pentru o perioada de timp , micutul o sa aiba cu ce se juca…

10492236_802943679718062_5666570116673281724_n

 

photo.php

Sper sa se bucure de ele !

Cand ma gandesc ca sunt atatia oameni care arunca jucariile la gunoi, dupa ce le cumpara copiilor altele de ultima generatie…

Acesta a fost un inceput, insa cu siguranta voi mai tria dintre ele, tot in ideea de a face un copil fericit. Asa am facut si cu hainutele, de cand s-a nascut DARIUS si pana acum(10 luni) , am dat 2 sacose mari de haine, la fel, celor ce au cu adevarat nevoie de ele…

Bineinteles ca o sa mai opresc din ele, cu gandul ca o sa mai vina un bebic peste 2-3 ani, insa  stiu ca o sa ma simt mai bine ajutand cu putin si alti copii.

Si asa vreau sa-l invat si pe bebe sa gandeasca , ca daca el are atatea jucarii, nu este rau sa ofere si altora care n-au . Ii voi spune cu exemple clare , si-l voi face sa inteleaga ca sunt copii pe lumea asta care n-au nici macar 1% din ce si cat are el…

Probabil nu sunt singura care face lucrurile astea, si nu vreau sa ma laud sau prostii deastea, doar ca am vrut sa spun cat de fericit putem face un alt copil, fara efort .. Cred ca multe mame ma-nteleg…Sper asta…

Bucuriile mari constau in lucruri marunte…

Voi ce faceti cu jucariile ramase de la copiii vostri, sau cu cele pe care cei mici nu le mai vor?

 

Numai bine!

 

4 gânduri despre “Prima curatenie intre jucariile lui bebe…

  1. Foarte frumos din partea ta! Noi avem un buget mai redus si am primit jucarii nu prea am cumparat,inca se joaca cu ele si care s-au stricat le-am aruncat.Denys nu are prea multe dar totusi cred ca sunt suficiente.Hainutele le-am dat la cineva care are bebe din plasament.

Lasă un răspuns

