Review: Gerocossen vs Techir


Am preferat mereu produsele romanesti, fie ca vorbim despre cosmetice, haine, accesorii sau alimente. Chiar daca de multe ori mi-am luat teapa, ca sa zic asa, am continuat sa-mi achizitionez lucruri de`ale noastre, cu speranta ca imi vor satisface nevoile si pretentiile.

Asa am facut si cand mi-am comandat de pe iCosmetice.ro  (un site in care veti gasi doar produse cosmetice romanesti) doua creme de fata,  crema hidratanta de fata Techir si Crema contra petelor cu extract de melc Melcfort Gerocossen.

DSC_7388

Imi doream de foarte mult timp crema hidratanta de fata TECHIR, asa ca am intrat in posesia ei.

IMG_20140503_151102Stiu si cunosc foarte bine beneficiile apei si namolului din Lacul Techirghiol, asa ca ma asteptam ca aceasta crema sa faca minuni. Eu am un ten gras, iar aceasta se foloseste in general pentru tenul mixt / normal , insa m-am gandit ca poate ma ajuta si pe mine cu ceva😀

IMG_20140503_151353

Ce pot spune, nu a fost cum ma asteptam… Textura este ok, cremoasa, mirosul este unul fin si placut , insa in momentul in care o intindeam pe fata se formau acei `frecatei`, nu se absorbea in piele si nici nu se intinde foarte bine. Am incercat sa o folosesc timp de o saptamana, dar din prima zi m-au usturat ochii, desi am evitat zona acestora, iar in a 5-a zi m-am trezit cu fata bombardata de pete rosii care ma usturau. Clar era de la crema  pentru ca aveam acelas demachiant natural, la fel si  lotiune tonica, produse pe care le foloseam cu o luna inainte . Am incetat sa mai folosesc aceasta crema, si am facut-o cadou unei prietene cu ten normal,care mi-a spus ca este multumita de ea. Acum poate este si tenul meu mai sensibil, insa nu, n-as mai da banii pe aceasta crema🙂

Sincera sa fiu, despre Crema contra petelor cu extract de melc Melcfort Gerocossen  nu stiam mai nimic pana sa ma uit pe site.

IMG_20140503_151126Scuzati poza, dar este facuta dupa o saptamana de folosire , de aceea este mai goala cutia🙂

Aceasta crema este recomandata pentru persoanele cu tenul hiperpigmentat, de aceea mi-am comandat-o, in ideea ca voi scapa de petele cu care am ramas din timpul sarcinii…

Poate fi folosit cu succes pentru a estompa acneea, cicatricele si ridurile, pentru orice tip de ten.

IMG_20140503_151143

Are o textura onctuoasa, dar care se intinde foarte bine si intra repede in piele. Eu o folosesc de 2 luni si pot spune ca-mi pare rau ca recipientul este aproape gol, nu mai am decat pentru 2-3 zile😦

In tot acest timp, tenul meu a capatat un alt aspect, este mai fin, matasos si mult mai elastic, iar in momentul in care imi apar mici monstruleti pe fata, in doua zile dispar. Sincer va spun, chiar este un bun cicatrizant, doar ca nu m-a ajutat in problema mea cu petele, insa da, as mai cumpara-o !

IMG_20140503_151209Din punctul meu de vedere, batalia a fost castigata de catre Gerocossen, spre uimirea si surprinderea mea!

Daca doriti sa vedeti mai multe detalii despre acestea si multe alte produse romanesti, intrati pe iCosmetice.ro !

Voi ce parere aveti despre cele doua creme? Pe care dintre acestea le-ati folosit, sau pe care ati dori s-o testati?

Pupici! :*

 

6 gânduri despre “Review: Gerocossen vs Techir

  1. Multumim pentru review! :-* As incerca-o pe aceia de la gerocosen,am auzit ca au produse foarte bune.Problema cu betele o am si eu dar la mine de la soare si nu gasesc nimic care sa ma multumeasca😦

Lasă un răspuns

