Jurnal de dieta-Provocarea Gerlinea!


Buna dragelor, ce mai faceti?

V-am spus pe facebook, in urma cu ceva timp, ca am acceptat provocarea Gerlinea pentru a scapa de cateva kilograme in plus, care au ramas dupa nastere. Am luat in timpul sarcinii putin peste 30 kg, si din pacate multe au ramas😦 Am incercat sa ma si infometez, insa pierdeam 2-3 kg si in saptamana urmatoare se-ntorceau😦

Cei de la Gerlinea ne-au propus, ca timp de 6 zile sa ii avem aliati de nadejde si sa urmam o dieta prin inlocuirea a doua mese pe zi, cu produsele lor.

DSC_7429

Am primit, dupa cum spuneam, tot ceea ce avem nevoie pentru 6 zile de dieta : batoane, shake-uri de ciocolata si biscuiti. Aaaa si surpriza a fost ca am gasit in colet si o bratarica alba, super draguta!❤ Multumesccc !

Asadar, in ziua 1, m-am cantarit dimineata in jur de ora 8 …IMG_20140423_123724

La micul dejun am optat pentru cele doua batoane de ciocolata cu inima  de cocos, foarte satioase. Pe la 11 am luat o gustare : 3 biscuiti si cateva capsunele din gradina mea❤ … Pranzul l-am luat la ora 14 , o bucatica de carne la cuptor cu diferite condimente si tarhon + o salata de rosii, cepata, castraveti , ardei si ulei de masline .. Am sarit peste cea de-a doua gustare … iar cina am luat-o la ora 20, un shake de ciocolata facut cu apa, nu cu lapte :D  Miscarea n-am facut ca la carte, gen fitness sau alte exercitii, insa mi-am sapat gradinita de flori din fata…Si pe parcursul primei zile am baut 1,5 l de apa, fata de zilele anterioare cand nu ajungeam nici macar la 1 l🙂

Ziua 1

Ce-a de-a doua zi mi-am inceput-o cu un shake de ciocolata, gustarea a constat intr-un mar si un pachetel de 3 biscuiti iar la pranz am mancat doua aripioare de pui, fierte. Ce-a de-a doua gustare n-a existat nici azi… Cina am luat-o pe la 19, cele doua batoane de caramel… Am ajuns la 2l de apaaaa! Cam toata ziua am stat cu bebe afara, l-am pus in premergator si am alergat dupa el prin curte :))

Ziua2

In ziua 3 am servit la micul dejun cele doua batoane de ciocolata neagra , gustarea am luat-o foarte devreme, pe la 10 pentru ca-mi era foame. A ceasta a constat intr-o salatica de mar cu morcov si lamaie. La pranz am mancat cativa cartofiori la cuptor si o salata , gustarea a doua a fost putina coliva (imi place mult de tot si e pacat sa refuzi :p ) , iar la cina am baut un shake de ciocolata. Tot 2 l de apa, si miscare am facut cand mi-am sapat gradinita de flori de la strada + toata ziua` haltere` cu bebe :))

Ziua 3

Ziua 4 a inceput in forta la ora 6 :)) Bebe ne-a dat desteptarea… vroia PAAA! L-am scos afara pe la 7 si ceva, ora la care am luat si micul dejun, un shake de ciocolata si trei biscuiti. Gustarea am luat-o pe la 11 cand l-am bagat pe bebe la somn, un pachetel de 3 biscuiti, pranzul pe la 16 un copanel si cativa cartofi la cuptor si o salata de spanac, iar cina am luat-o pe la 21 cand am intrat in casa, un iaurtel cu cateva capsunele pentru ca-mi era foame si asta era ceva usor🙂 Wowww, azi 2,5 L DE APA! RECORD!!!! Miscare am facut tot cu bebe si pe langa bebe :)))

Ziua 4

In dimineata celei de-a 5-a zi am servit cele doua batoane de ciocolata si un cei de lamaie, prima gustare a constat in 3 biscuiti Gerlinea, iar la pranz am mancat un peste pe gratar cu mamaliguta si mujdei de usturoi. Gustarea a doua a fost o portocala , iar la cina am baut un shake de ciocolata. 2L de apa , iar miscare azi nu prea, doar ce-am stat cu bebe-n brate pana s-a facut gratarul si cateva ture de curte cu premergatorul.

Ziua 5

Si in ultima zi, ce-a de-a sasea, la micul dejun am baut un shake de ciocolata, gustarea a constat intr-un iaurt natural cu 3 biscuiti. La pranz am mancat doua bucati de carne la cuptor cu salata, gustarea 2 au fost 3 biscuiti, iar la cina am servit cele doua batoane cu inima de pralina❤ . 2,5 L de apa, si miscarea a constat in 2 ture pana-n centru, cu bebe cu tricicleta + joaca pana seara tarziu :)))

Ziua 6

In dimineata 7 nu mai aveam rabdare… vroiam sa vad daca domnu` cantar s-a mai imprietenit cu mine… Si SURPRIZAAA! WOW❤

IMG_20140419_140528

Sunt asa Happy❤❤❤ 1,7 kg in 6 zile de dieta, fara infometare !

 

Ce pot spune?!

Este o dieta usor de tinut de toata lumea, chiar si de cei care sunt mereu pe drumuri, sau de cei care nu pot renunta la dulce. Batoanele Gerlinea sunt divine❤ Iti satisfac pofta de dulce intr-un mod sanatos! Sunt si foarte satioase, la fel ca si shake-ul si biscuitii.

Sunt hotarata sa merg mai departe cu produsele Gerlinea. Am castigat cu acest articol, locul 3-un voucher de 150 ron pe site-ul lor, si bineinteles mi-am comandat batoane si shake-uri. Pot spune ca de cateva zile , cantarul meu nu mai arata prima cifra 8 ;)  Cand o sa termin produsele comandate o sa postez pe facebook poza cu kg finale, acum sunt abia la 79,2🙂 Sper sa mai scada, incet dar sigur!

 

Ma bucur ca am avut ocazia sa intru in contact cu produsele Gerlinea si vreau sa le multumesc ca mi-au dat sansa sa ma conving de calitatea acestora, pentru ca nu cred doar in vorbe :))!

Recomand cu mare drag!

download

 

Voi ati incercat aceste produse? Ce parere aveti?

Pupici :*

 

 

 

9 thoughts on “Jurnal de dieta-Provocarea Gerlinea!

  1. Pingback: Cand mi-e pofta de ceva dulce si sanatos, aleg GERLINEA! | Elena Banciu

  2. Produsele Gerlinea Romania sunt cu adevarat delicioase si culmea si slabesti ! Le recomand cu incredere . Puteti inlocui o masa cu 1/2 batoane Gerlinea iar cu putin sport , slabiti garantat . Si eu am fost reticenta la inceput dar le-am incercat si acum nu pot spune decat multumesc Gerlinea …in 3 zile am slabit un kg iar ‪#‎dietaGerlinea‬ continua ! BUZZStore Andreea Ungureanu- Constanta

  3. De curând am intrat în posesia mai multor produse Gerlinea. O să țin și eu un jurnal și o să-l postez pe blog. Mulțam de idee și felicitări pentru reușită!

  4. Nu le-am incercat , nu sunt dependenta de dulce , imi place dulcele , am si eu pofta de dulce uneori dar nu sa zapacesc din cauza asta . Oricand as da ceva dulce pe o portie de cartofi prajti sau o placinta cu branza😀 . Daca le-as avea , le-as incerca , sigur, dar ca sa le cumpar ….

Lasă un răspuns

