Vreau o rochie office de pe Karla.ro!


Pana sa raman insarcinata uram rochiile si fustele… Rar purtam o rochie, cand mergeam la o nunta sau cununie, ceva de genul acesta🙂

Daca va intrebati `DE CE?` , asta ma intreb si eu :))) Pur si simplu nu erau genul meu… Preferam blugii , tenesii si adidasii , simplu si lejer🙂

De cand am inceput sa capat proportii si sa nu-mi mai vina nimic, am ales sa  adaug in garderoba mea rochite de toate felurile. Si uite-asa , in 9  luni de zile mi-am schimbat complet stilul. Acum imi este drag sa ma uit dupa rochite si sa le probez.❤

Am deja o lista destul de lunga ,si cum vara a venit, trebuie neaparat sa-mi achizitionez cateva :))

Primele pe lista sunt rochiile office. Am cautat pe mai multe site-uri modele care sa-mi placa  si sa mi se potriveasca, dar neaparat alb si negru … si din site in site am ajuns pe Karla.ro❤

De ce ALB SI NEGRU? Pentru ca , dupa parerea mea, este combinatia perfecta pentru orice talie, statura si varsta; exprima eleganta pura, feminitate si stil . Plus ca niciodata nu se demodeaza😉

Va invit si pe voi sa aruncati un ochi pe Karla.ro , pentru ca eu nu pot sa ma hotarasc ce rochii office sa-mi aleg, au atatea modele care-mi fac cu ochiul …<3 Aici gasiti preturi accesibile si rochii pentru toate gusturile si buzunarele😉 In acest moment au reduceri de aproape 50%  la foarte multe preduse!

Eu mi-am ales prima rochie office, pe numele ei Estrella . Este o rochie office, evident respecta cerinta alb si negru , si este exact cum imi place si cred ca ma avantajeaza. Este  neagra, are manecuta lasata, decolteu cu pliuri  , iar jos are o  aplicatie din dantela alba, talia este marcata fiind astfel potrivita oricarei siluete❤ . O gasiti la reducere, pretul acesteia fiind de 99,99 !  Este superba❤

ESTELLA_DANTELA_NEGRU_ALB2-570x855

Urmatoarea varianta este rochia  in dungi, caci asta se poarta in acest sezon.

MIRUNA este o superba rochie office , cu un joc de dungi in combinatia alb-negru , care accentueaza talia . Este foarte eleganta si  cu siguranta te scoate din anonimat. O gasiti la reducere, avand pretul de doar 69.99 lei.

10_1-570x855

Bineinteles, am mai pus ochii pe cateva, insa nu ma pot decide… Gama este atat de variata, iar reducerile de pe site te fac sa iti doresti inca una, si inca una, si inca una…. Greu sa iei o decizie ! :)))

6_1-270x405 38_11-270x405alexia-570x855 Mentionez ca nici una dintre aceste, si multe altele, nu depasesc suma de 100 ron, deoarece au reduceri foarte mari!❤

Ce parere aveti de alegerile mele?

Care dintre rochiile office va place cel mai mult?

untitled

 

xoxo, Hellen!

 

Articol scris in cadrul campaniei BlogAwards.ro

 

 

 

 

 

24 de gânduri despre “Vreau o rochie office de pe Karla.ro!

  1. Sunt foarte frumoase rochiile de pe site-ul Karla.ro. Mie imi place cea office in dungi. Daca iti comanzi deva de la ei, asteptam impresii.

  2. asa eram si eu doar la ocazie purtam rochii dar sincer si acum dupa sarcina tot sport am ramas dar ma uit dupa rochite sant multe care i-mi plac dar am de dat jos kg ca sa pot purta oricum toate pe care le-ai ales sa le postezi sunt superbe

    • Stai linistita ca si eu mai am de dat jos 11 kg ca sa ajung la greutatea pe care o aveam inainte sa raman insarcinata… si nici atunci nu eram slaba … Dar sunt unele rochite, model 1, care ascund din defecte…❤

  3. OOOooooo da, ce bune sunt rochitele flu-flu in sarcina. La fel si eu. Daca inainte de sarcina aveam 4 rochii, acul la 11 luni dupa ce am devenit mamica am 10 rochii si nu pt ca as fi luat proportii ci pentru ca mi-am schimbat stilul si pt asta multumesc fetitei mele.

  4. Sunt foarte frumoase toate , dar mie personal imi place cel mai mult prima , probabil in ideea ca mi s-ar potrivi , neavand o inaltime prea mare , evit „taieturile ” ( a se intelege si dungile mai mici sau mai late ) Depinde de foarte multe detalii pe care trebuie sa le iei in seama la care te vei hotara . Succes cu pupici

Lasă un răspuns

