Aperitiv: Ardei umpluti cu branza si marar


M-am trezit ca-mi suna telefonul… si-au anuntat vizita cativa prieteni de la departare… Acum daca tot vin de la drum lung, trebuie sa le pregatesc ceva de-ale gurii. Dar repede, ceva simplu ca nu-mi place sa fac fonfleuri😀

Am deschis frigiderul… Doar ce cumparasem cativa ardei, branza, smantana si niste mezeluri. Mi s-a aprins un beculet!   M-am hotarat ca sa fac la aperitiv un platou cu mezeluri si ardei umpluti cu branza si marar.

Au fost atat de apreciati ardeiutii mei umpluti, incat mi s-a cerut reteta :))) Ce reteta dom`le, ca-i fac cum ii facea si mama cand eram eu mica :))

Si uite asa ca m-am gandit sa va spun si voua cum i-am facut, desi cred ca 99,9999% dintre voi stiti cum se prepara!

IMG_20140419_143703

Eu am folosit ce aveam prin frigider :

-Ardei grasi mai micuti

-Branza de vaci

-Smantana

-Marar, sare,piper

-Ridichi (normal mami punea masline, dar eu n-am avut in casa de data asta😀 )

Pentru inceput am dat fuga fuguta-n gradina si am adunat o mana de marar, l-am spalat si  l-am lasat la scurs.

Apoi am spalat ardeii, i-am curatat si i-am taiat in trei sau in jumatate, in functie de cum imi permitea marimea. I-am pus la scurs…

IMG_20140419_142403

Intre timp am scos din frigider celelalte ingrediente…

Intr-un castron am pisat cu furculita branza de vaci, am adaugat smantana…

IMG_20140419_141148

am tocat mararul, am adaugat sare si piper dupa gust (branza era dulce) …

IMG_20140419_141306

 

Amestecam totul si umplem fiecare sectiune de ardei, dupa care ornam cu ce avem in casa, in cazul meu cu ridichi . SI ASTA A FOST …

IMG_20140419_143703_1

Nu dureaza mai mult de 25 maximum 30 minute! Simplu si usor de facut, dar foarte gustos🙂 Aaa, cel mai important : pot manca si copii🙂

 

Ce parere aveti? Voi pregatiti un astfel de aperitiv, sau va place sa faceti ceva mai sofisticat?😀

 

xoxo, Hellen

 

 

5 thoughts on “Aperitiv: Ardei umpluti cu branza si marar

  1. Da , si eu fac😀 , aceasta crema de branza o mai pun si pe felii de castravere uneori . Eu snt fan branza😀 , pot s-o mananc cu orice si cu ciorba😀

Lasă un răspuns

