Review: Deodorant On Duty 48h by AVON


Ziua buna !

In coletul de la AVON din campania 6 am avut placuta surpriza de a gasi noul deodorant On Duty 48h. M-am bucurat foarte tare pentru ca era un produs nou si am avut ocazia sa-l testez inainte sa apara in catalog. Frumos gest din partea lor!❤

Daca nu l-ati comandat pana acum, va invit sa cititi parerea mea despre el!

IMG_20140505_133157

AVON SPUNE :

– Protectie optima cu tehnologia DRY PORE

– 100% protectie pana la 48 ore

– 0 mirosuri neplacute

– 0 urme de umezeala

– 100% incredere

IMG_20140505_132951

 

Cand am vazut deodorantul, primul lucru a fost sa-l desfac si sa-l miros… Miroase  DIVIN! Apoi l-am cautat in catalog ca sa vad cum sta treaba cu el… L-am gasit in in c7 la pagina 190, si am observat ca exista in doua categorii, pentru femei in trei arome ( AROMA FLORAL- FRUCTATA, AROMA DISCRETA ANTI-PETE ALBE, AROMA PROASPATA DE CITRICE) si pentru barbati doar unul singur (AROMA PROASPATA MASCULINA)😀

Eu am avut placerea sa-l primesc pe cel cu aroma discreta anti- pete albe❤ Este super bun, l-am folosit inca din prima zi… Intr-adevar nu pateaza, se absoarbe imediat in piele neramanand la suprafata ca o pudra alba, asa cum am patit de la alte deodorante . Nu va pot spune daca chiar ofera protectie timp de 48 h pentru ca seara ma spalam, iar dimineata il foloseam din nou. Mirosul persista pe durata intregii zile, chiar daca este un miros foarte discret, lucru pe care nu-l pot spune si despre alte deodorante mult mai parfumate de pe piata sau chiar de la Avon.

Am vazut in catalog ca au aparut si deodorantele cu bila care au aceleasi arome❤

IMG_20140505_133055_1 IMG_20140505_133133

Din punctul meu de vedere, este cel mai reusit deodorant antiperspirant scos de ei!❤ In urmatoarele campanii intentionez sa imi achizitionez si celelalte arome 🙂

Daca n-ati dat inca o comanda din c7, o mai puteti face pana pe 28.05. Deodorantele spray sunt la pretul de 9,99 ron in c7 dar pretul ramane acelas si in c8!

Voi ati avut ocazia sa-l testati? Daca nu, o sa vi-l comandati in viitorul apropiat?

 

xoxo, Hellen

 

Vrei sa devii reprezentant AVON?Daca da,astept un email de la tine cu nr tau de telefon si te voi contacta imediat  (cretzoolyna_elly@yahoo.com)!

La fel,daca ai nelamuriri sau pentru orice intrebare,lasa comment sau trimite-mi un email !;)

 

3 gânduri despre “Review: Deodorant On Duty 48h by AVON

Lasă un răspuns

