Danone.ro in haine noi!


Danone Romania, pe 15 mai, a implinit 15 ani de cand a produs primul iaurt in fabrica din Bucuresti. LA MULTI ANIIIII!!!❤

Cu aceasta ocazie si-au `imbracat site-ul in haine noi` ! Acest lucru nu a afectat insa reteta iaurtului, aceasta ramanand intacta !❤

facem-iaurt-zambind

Cred ca nu exista locuitor al acestei tari care sa nu fii gustat macar o data unul dintre iaurturile Danone… Eu una stiu ca sora mea, in varsta de 14 ani, inca de cand era micuta avea portie de minimum 1 iaurtel natural pe zi. Apoi a inceput sa ceara iaurt cu fructe Casa buna si mult mai tarziu, Danonino si Actimel!😀

Acum, avand si eu un copil, la fel, in fiecare zi consuma cate un iaurtel Danone, fie el natural sau cu fructe! Eu sunt fan declarat ACTIVIA!❤ Am frigiderul burdusit cu tot felul de iaurturi  si iaurtele🙂

Ma bucur ca si-au relansat site-ul, pentru ca imi place cand cineva se reinventeaza, chiar si on-line!

Am aruncat repede un ochi pe Danone.ro si am ramas prinsa-n `site`  minute bune! Imi place super mult designul, mai ales pentru faptul ca si-au pastrat coloristica care-i reprezinta de atatia ani , alb- albastru , dar si pentru ca au aranjat totul pe categorii, mai simplu si lejer. In felul acesta esti doar la un click distanta de ceea ce te intereseaza, fara a fii nevoit sa intri din pagina in pagina.

iaurturibeforeafter

In aceasta noua `haina` , campaniile in care se implica Danone Romania sunt mult mai evidentiate,  plus ca putem vedea cum au reactionat cei mici cand au fost in vizita la fabrica. Cu ocazia aceasta vedem si noi intreg procesul de fabricare a laptelui mult baut de toata lumea❤

Imi place foarte mult si motto-ul : `CREDE IN VISUL TAU!` .  Acesta este cunoscut din anul 2000, de cand s-a infiintat Cupa lui Hagi care ii are aproape pe copii iubitori de miscare si de o viata sanatoasa!

Am incercat sa fiu mai acida si sa critic cumva, putin, site-ul… N-am ce sa spun de rau. M-a lasat cu gura cascata! Am gasit articole super interesante si despre istoria Danone si fabricarea acestuia… TRebuie sa cititi si voi!❤

Ce sa mai spun, sunt incantata de noua lor `haina ` ! Daca ar fi sa mai adauge ceva, o noua sectiune ar putea fii de genul Bucatarie… Sa ni se dea cateva retete care se fac cu ajutorul iaurturilor… Sau, mai interesant, sa posteze cititorii retete cu poze si la final cele mai reusite retete sa fie premiate cu produse Danone!❤

Va marturisesc ca tare-mi doresc sa ajung si eu intr-o zi sa le vizitez fabrica, impreuna cu bebe !❤

produse-carusel-494x494

Care dintre iaurturile de mai sus este preferatul tau?

Hai si tu pe site si sigur o sa-ti placa!

Vreau sa le urez LA CAT MAI MULTI ANI, la cat mai multe realizari si sa organizeze cat mai multe campanii pentru bloggeri!😉

 

 

7 thoughts on “Danone.ro in haine noi!

Lasă un răspuns

