Cainele meu, prietenul meu!


Astazi m-am jucat cu Pufu`(catelul meu pe care l-am adoptat acum 5luni ) vreo` doua ore. Imediat ce s-a racorit afara, i-am dat drumul pe strada… prima directie, BALTA! Urmatoarea directie- EU! M-a umplut de noroi in 2 secunde :))) Acum a aparut problema… Tot il mangaiam eu pe blana lui stufoasa, si cand m-am uitat mai atent ce sa vezi?! Era plin de purici! Saracutul de el… Apoi m-am uitat si la ceilalti 3 catei ai mei : Lesy, Cuculetz si Bambina … `Cuiburi` de purici pe ei…

Si surpriza surprizelor : pe unul dintre ei am gasit o capusa! Deja?! Am inebunit!  Ma asteptam sa vina vara, sa fie caldura caldurilor ca sa le pun picaturi anti pureci si capuse… Dar na… deja `s`au pricopsit`…

„Medicamentul antiparazitar ideal ar trebui să îndeplinească cel puțin cerințele de siguranță, eficiență ridicată, spectru larg, cumulul scăzut, și a produce usor o rezistență.„

Noroc ca am gasit pe veterinara.ro picaturile pe care le folosesc in general, PARAKILL, dar treaba buna a fost ca au si varianta de 10 ml(200picaturi), eu luand in anii trecuti doar de 5 ml(100picaturi). Ma intereseaza cantitatea mai mare pentru ca am si 3 pisici pe langa cei 4 catei🙂 Familie mare😀

Parakill_10ml-500x500

Pe site-ul lor gasiti foarte multe produse in diferite categorii cum ar fi :

Accesorii caini

– Accesorii pisici

– Hrana animale

– Antiparazitare

– Antiinfectioase

– Antiinflamatoare

– Otice, Oftalmice, Topice

– Vitamine, Minerale

Produse cosmetice

– Furaje si aditivi furajeri

– D. D. D

– Altele …

 

Daca tot am gasit pe veterinara.ro ceea ce am avut nevoie, am zis sa arunc un ochi prin toate categoriile… si uite-asa am gasit si un sampon pentru prietenii mei, Samponul Happy de Lamaie care are un conţinut de alcool pantotenilic de uz veterinar . Acesta curăţă eficient şi redă luciul natural al blănii câinilor şi pisicilor, iar daca este folosit corespunzator nu influenteaza mirosul natural al animalului.  Perfect! Doar ce am ramas fara samponel pentru ei ! Problema rezolvata🙂

lamaie-500x500

 

Si cum navigam eu asa pe site, am intrat de curiozitate si la FURAJE SI ADITIVI FURAJERI. Acolo am gasit  Furaj Pulbere Start pui la saculet de 5 kg , tocmai bun pentru puisorii bunicii mele❤

showPic (3)-500x500 Daca tot vorbim de mancare, am gasit si pentru perusi ceva , dar si pentru purceii de guinea.

Am ramas cu ochii la mancarea pentru caini Royal Canin fibre 7,5 kg . A ceasta este recomandata in cazuri de :

  • Constipatie
  • Colita cu raspuns la administrare de fibre
  • Diaree de stres
  • Tulburari in cazul carora este recomandat un nivel ridicat de fibre
  • fibre_response c-500x500

Pentru prietenii mei cei mai buni, ORICE!

Bine ca am gasit pe veterinara.ro tot ceea ce am nevoie pentru animalutele mele de companie, in felul acesta sunt doar la un click distanta de fericirea si bunastarea lor!

 

 

2 thoughts on “Cainele meu, prietenul meu!

Lasă un răspuns

