REVIEW: So Bio Etic – Lapte demachiant cu lapte magarita Eco


Buna dragelor, ce mai faceti?

Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs cosmetic de care m-am indragostit iremediabil!❤ Este vorba despre `So Bio Etic – Lapte demachiant cu lapte magarita Eco` pe care l-am primit pentru testare de la Econatura.

IMG_20140503_151544

Ce spun producatorii:

„Produs cosmetic ecologic certificat de ECOCERT Greenlife, conform criteriilor ECOCERT.

Cu ajutorul unei dischete de bumbac, aplicati demachiantul pe fata masand delicat pentru eliminarea impuritatilor. Fara clatire.

Testat sub control dermatologic.

MOD DE UTILIZARE:

Puneti o mica cantitate din aceasta crema pe frunte, pe nas, pe barbie si pe pometi. Aplicati intinzand crema din centrul fetei spre exterior si spre zona gatului, pentru a evita demarcatiile.

DESCRIERE:

Imbinand catifelarea cu toaletarea pielii, SO’BiO Etic® a creat laptele demachiant catifelat Mon lait d’Ânesse®. Textura sa fluida permite aplicarea facila pe piele pentru a elimina machiajul si impuritatile. Curatata, pielea este pregatita pentru aplicarea celorlalte produse de ingrijire din gama Mon lait d’ânesse®. „

 

PAREREA MEA:

Am folosit pana acum zeci de astfel de produse, insa acesta este fara doar si poate cel mai bun. Fiind un produs Eco, nu aveam asteptari prea mari la capitolul demachere, insa speram sa hidrateze.

IMG_20140503_151554

Pot spune ca miroase ca nici un altul, atat de frumos ❤ Dar mai important este ca acest produs isi face treaba mult mai bine decat ma asteptam. Demacheaza repede si fara sa insisti, absolut toate impuritatile de pe fata , nu am avut probleme dupa nici un machiaj, rimel sau fond de tel rezistente la transfer. Ca si textura, este exact intre lichid si cremos, nu curge de pe discheta, se intinde foarte repede si nu necesita clatire daca il folosesti pe fata curata fara machiaj. Hidrateaza foarte bine tenul, acesta ramanand hidratat si catifelat toata ziua; Se vede dupa fiecare utilizare, ca tenul este curat si fin.  Eu il folosesc in fiecare seara, dar dupa demacherea cu acesta imi place sa ma si spal cu apa calduta, asa imi simt tenul cu adevarat curat. In zilele cand il folosesc si dimineata, nu mai am nevoie de crema de fata😉

 

Cum am mai spus, este cel mai bun lapte demachiant pe care l-am avut pana acum!❤ Vi-l recomand cu drag!

 

Voi l-ati incercat?

Astept parerile voastre despre acest produs!

 

xoxo,Hellen

 

4 gânduri despre “REVIEW: So Bio Etic – Lapte demachiant cu lapte magarita Eco

Lasă un răspuns

