REVIEW : THE ONE la test :)


Hei girls, ce mai faceti?

Intr-un articol anterior v-am povestit despre noua gama de produse cosmetice lansata de Oriflame, THE ONE!

IMG_20140506_174744

Eu am primit pentru testare 11 produse din gama Ultra rezistenta. A venit timpul sa va spun si voua parerea mea despre acestea.

Primele produse pe care le-am pus la treaba imediat ce a venit curierul sunt ojele. Am primit doua nuante : Cappucino si  Orchid

gf

Mi-au placut culorile de la primul contact vizual :)) Apoi am adorat pensula care este scurta si lata, fapt pentru care este mult mai simplu si rapid sa-ti faci manichiura. Se acopera unghia de la primul strat pentru ca sunt opace, insa pentru a se vedea mult mai frumos, eu dau de doua ori. N-am folosit primer sau top coat si au rezistat 3 zile, dupa care au inceput sa sara bucatele si sa se toceasca la varfuri. Si asta in masura in care le-am menajat, pentru ca n-am prea avut treaba de facut😀

La rezistente aveam pretentii mai mari, in rest sunt ok🙂

* Am vrut tare mult sa testez fondul de ten si iata ca mi s-a indeplinit dorinta. Mi-au nimerit culoarea Natural Beige la fondul de ten, iar la corector- Nude Beige.ghjk

Corectorul are o textura cremoasa, mai spre lichida si o acoperire medie. L-am folosit in zona cearcanelor, dar si pe petele lasate de cosuri. Nu are o rezistenta prea mare daca nu este fixat cu pudra. Eu nu am cearcane mari, asa ca sunt super multumita de el.

Fondul de ten este preferatul meu❤ Se intinde foarte repede si bine , cel mai mult imi place ca are un aspect natural, insa trebuie fixat cu pudra pentru a avea un finish mat. Nu are miros , deci nu ma ustura ochii asa cum patesc de la alte fonduri de ten . Are acoperire medie, pentru un machiaj de zi, lejer este de ajuns o singura aplicare, insa pentru a ascunde anumite `defecte` trebuie insistat. Oricum, de la mine are nota 9,9999❤

* Fardurile pe care le-am primit sunt in numar de 3 si au nuantele : Beige Pearl , Olive Green si Golden Brown.page

Culorile sunt dragute, insa nu le poti folosi fara primer. Au o textura cremoasa, matasoasa, aerata, dar se strang pe pleoapa chiar si cu o baza data inainte. Preferatul meu fiind Beige Pearl pentru ca il pot folosi la coltul ochiului dar si la zona de sub spranceana, accentuand forma acesteia. Toate acestea pot fi folosite ca si baza de machiaj .

sdf

 

* Pudra in culoarea Medium nu este chiar preferata mea. Probabil daca era o alta culoare mi se potrivea mai bine. Ca si textura este foarte fina, iar eu o aplic cu o pensula nu cu buretelul  pentru a nu lasa in unele zone efectul de `faina` .

* Mascara in nuanta Black este pentru volum. Ceea ce pot spune este ca imi aleg cu greu un rimel care sa fie perfect pentru genele mele, Acesta nu imi confera volum, in schimb am observat ca le alungeste. Nu incarca foarte mult genele si nu le lipeste, dar dupa cateva ore incep sa cada punctulete negre pe fata, adica se usuca si ma trezesc cu cate-un `praf in ochi` .

tghb

* Luciurile de buze sunt in nuantele Rose Glacier si Trendy Berry .❤ Au gust de pepene galben❤ M-au cucerit instantaneu❤ Au particule stralucitoare si drept aplicator o pensula putin aplecata, au o textura cremoasa dar usor lipicioasa , iar culorile sunt destul de naturale . Sclipiciul ne duce cu gandul la vara…. Nu imi pot da seama daca imi ofera volum buzelor , insa imi vine sa stau `rujata` non-stop datorita mirosului❤

 

Acestea au fost parerile mele sincere despre produsele testate din gama The One by Oriflame!

IMG_20140513_202411

 

Preferatele mele sunt fara doar si poate, luciurile de buze❤ urmate de fondul de ten si corector!

IMG_20140513_203659

Sper ca am fost destul de explicita si poate v-am oferit informatii pretioase despre aceste produse.

Voi ati incercat produsele din gama The One? Ce parere aveti despre ele?

Astept cu drag parerile voastre!

xoxo, Hellen

 

 

 

 

8 thoughts on “REVIEW : THE ONE la test :)

  1. Imi place faptul ca le testezi si ne spui si noua pararea ta in legatura cu aceste produse si ne faci o idee despre ele!

Lasă un răspuns

