Conversatie intre un nou-nascut si Dumnezeu!


De cateva zile bune, bebe imi ia CRUCIULITA de la gat si o baga in gurita, apoi repede o scoate… Asa o saruta el… Asa l-am invatat eu … Stiu ca aici este de discutat, ca nu este igienic etc…. dar asa am hotarat eu, ca este bine si corect sa-l invat de mititel cum sa reactioneze cand vede o Iconita sau o Cruciulita.  De cate ori mergem la Biserica il inchin cu manuta lui, asa si acasa dupa ce papa … N-as vrea ca atunci cand creste sa treaca nepasator pe langa Biserica,  sau mai rau -sa injure sau sa scuipe, pentru ca asa face toata gasca.

Astazi, in timp ce bebe se tinea de lantisorul meu si tot `pupa` Cruciulita, am citit ceva interesant si emotionant pe facebook. O conversatie intre un nou-nascut si Dumnezeu. Daca n-ati apucat sa cititi si voi, postez aici :

Conversația unui nou-nascut cu Dumnezeu:

Un copil a întrebat pe Dumnezeu , „M-i spune că voi fi trimis pe pământ mâine , dar cum am să trăiesc acolo fiind atat de mic si neajutorat ? „

Dumnezeu a spus , ” îngerul tău te va astepta și va avea grijă de tine . „

Copilul a întrebat mai departe : „Dar spune-mi , aici, în cer, eu nu trebuie să fac nimic, mi se cântă și zâmbeste pentru a fi fericit . ” Dumnezeu a spus , ” îngerul tău va cânta pentru tine și va zâmbi , de asemenea, pentru tine . Și vei simți dragostea îngerului tău și vei fi foarte fericit . „

Din nou, copilul a întrebat , ” Și cum am să înțeleg, atunci când oamenii vorbesc cu mine dacă nu știu limba ? ” Dumnezeu a spus , ” Ingerul tau iti va spune cele mai frumoase si dulci cuvinte pe care le vei auzi vreodată , și cu multă răbdare și grijă , îngerul tău te va învăța cum să vorbesti . „

Și ce să fac atunci când vreau să vorbesc cu tine ? ” Dumnezeu a zis , ” îngerul tău iti va impreuna mainile și te va învăța cum să te rogi . „

Cine mă va apăra ? ” Dumnezeu a zis , ” Ingerul tau te va apăra , chiar dacă aceasta înseamnă sa-si riste viața . „

Dar voi fi mereu trist pentru că eu nu te voi mai vedea . „Dumnezeu a zis , ” îngerul tău va vorbi mereu despre mine si te va invata modul de a veni înapoi la mine , chiar dacă voi fi mereu alături de tine . „

La acel moment se facu liniste in Cer, iar de pe Pământ se auzeau voci multe și copilul a întrebat în grabă , ” Doamne , dacă am să plec acum , te rog spune-mi numele îngerul meu . „

Dumnezeu a spus , „Pe ingerul tau o vei numi pur și simplu , ” MAMA . „

Sursa: facebook.com

 

Emotionant dar adevarat, nu?

Ma bucur nespus ca am ales sa il invat pe bebe lucrurile pe care le-am invatat si eu cand eram mica. Si mai mult ma bucur ca ii place la Biserica, atunci cand mergem la Impartasit. Ii place cand canta corul, cand canta Preotii… Sper sa-l pot invata cat de mult si de frumos pot, tot ceea ce stiu si eu despre Biserica si Cel de Sus🙂

Inainte de Botez...

Inainte de Botez…

 

 

La BOTEZ...

La BOTEZ…

Somnicul de dupa Botez...

Somnicul de dupa Botez…

Noi doi... de revelion <3

Noi doi… de revelion❤

Ce parere aveti despre aceasta mica povestioara? Daca v-a miscat macar putin, si v-a pus pe ganduri, click pe share😉

 

4 thoughts on “Conversatie intre un nou-nascut si Dumnezeu!

  1. Stiam povestioara , e superba si ma bucur ca iti inveti copilul sa fie aproapte de Dumnezeu . Si cand va creste mare , chiar foarte mare , sentimentul de mama va ramane la fel. Al meu are 26 de ani, nu e langa mine , e la vreo 200 km, nu prea departe ,si-a luat viata in propriile maini dar zilnic ma gandesc la el, il sun macar 1 minut sa il aud si sa stiu ca e bine . Na … ca m-am emotionat🙂

  2. vai ce dragut si ce vorbe frumoase de abia astept sa devin mama😀 cred ca este cea mai mare realizare a unei femeii

Lasă un răspuns

