CASTIGATORI `Concurs Aniversar: 2 ani de blogging! `


Hey, in sfarsit am reusit sa fac extragerile pentru concursul aniversar-2 ani de blogging!❤ Am specificat in regulament ca imi rezerv 5 zile pentru a face extragerile, nu era nevoie sa imi dati mesaje zilnic cu aceeasi intrebare🙂

Extragerile le-am facut in ordinea in care erau expuse premiile AICI ! Ca sa fie clar pentru toata lumea, voi pune la inceput premiul iar mai apoi numele castigatorului. Va rog frumos, pe aceasta cale, sa nu-mi mai trimite-ti mesaje de genul : „am castigat ceva pe pagina ta, da` nu  stiu ce „🙂

 

1.Botine de la Shoesmania.ro – Constantin Aurora

 2.Set cercei si bratari de la Accesorii- Gabriela Gabriela

 3.Gomaj de la Keratin hair straightening- Banu Elena

 4.Grau si orez de la Econatura – Pojer Mariuca Elena

 5.Oja si gloss de la Farduri Accesorii Bijuterii- Dragomir Denisa Maria

 6.Set buburuze de la Deliciu Mic- Andreea Botu

 7.Voucher 80 ron de la Kurtmann- Anghel Ileana

 8.Perna de la Perne Gravide- Florence Vi

 9.Lentile,solutie si suport de la Ochialbastri.ro- Bianca Roxana Anitei

10.Acetona si lac de la Niakya make-up – Vali Hurmuz

11.Ceainic de la Dalvia.ro-  Veronica Nita

12.Body de la Just4girls.ro- Vasile Cosmina

13.Mostre vichy si papion de la mine- Mariana Mariana

14.Brau si set parfumat de la mine- Alexandra Toderascu

 

FELICITARI TUTUROR!

Astept datele voastre prin mesaj privat pe facebook sau pe email (cretzoolyna_elly@yahoo.com) , pana pe data de 02 mai -ora 12:00 . Premiile care nu vor fi revendicate le voi oferi eu fara tragere la sorti , persoanelor care sunt active mereu pe blog si facebook!

 

Mii de multumiri colaboratorilor, dar si participantilor!

Din pacate nu pot multumi pe toata lumea, insa sper sa organizez cat mai multe concursuri pentru a putea castiga cat mai multe persoane care imi sunt alaturi atat pe pagina de facebook, cat si pe blog!

Pupici si numai bine! :*

 

20 thoughts on “CASTIGATORI `Concurs Aniversar: 2 ani de blogging! `

  1. Multumesc inca o data! M-a contactat deja sponsorul, luni pleaca premiul de la ei, cred ca marti ma pot lauda pe pagina ta cu el;)Pupici si felicitari tuturor!

  2. felicitari tuturor sunt un pic dezamagita ca nu am castigat si eu dar poate odata voi avea sansa de a castiga deoarece iti urmaresc blogul cu drag .o zi frumoasa .

    • Cum am spus si in articol…nu pot castiga toti participantii odata,insa incet incet fiecare primeste cate un premiu🙂
      Si daca imi aduc bine aminte,ai mai castigat pe blogul meu,la inceput…si chiar de 2 ori😉 Stai pe`aproape ca nu stii cand iti bate norocul la usa!
      Numai bine!

Lasă un răspuns

