Din natura, Himalaya !


Ati auzit de  Himalaya?

Nu, nu vorbesc despre Himalaya, cel mai inalt sistem muntos de pe Pamant, ci despre compania care are ca misiune dezvoltarea de remedii sigure, naturale si inovatoare, care sa-i ajute pe oameni sa duca o viata mai sanatoasa.

Eu am folosit luni de zile pasta de dinti Ayurvedica , de  la Himalaya. Am primit intr-o farmacie din Constanta o mostra,o mini pasta de dinti pentru 2-3 utilizari, dar dupa a doua utilizare am dat fuguta  si mi-am achizitionat-o in ambalaj de 100 ml. pastaDinti-340x340

 

Este un produs foarte bun, am folosit 3 tuburi pana acum si doresc sa incerc si celelalte `sortimente` , in special cea pentru dinti sensibili si cea pentru ingrijire completa .

Toate acestea  si multe alte produse, le gasiti pe Hboutique.ro .

Mai nou , ma intereseaza cosmeticele naturale pentru bebelusi , mai ales ca bebe este un alintat si adora masajul cu ulei de corp si baitele lungi, cu spuma  <3 🙂

6074-340x340

De cand l-am nascut pe Darius , am vrut sa-i cumpar  toata gama de produse pentru baita (inainte si dupa), insa nu am avut ocazia pentru ca a primit de la rude si prieteni tot ceea ce a avut nevoie. Acum produsele `sunt pe terminate`, asa ca iau in calcul sa le trec pe lista de cumparaturi. ❤

 

Voi ati folosit produse de la Himalaya? Ce parere aveti despre ele?

 

38 de gânduri despre “Din natura, Himalaya !

  1. eu folosesc din gama Himalaya samponul Himalaya,siropelul ptr tuse Koflet,Septilin ptr imunizare ,pasta de dinti,sapunelull pt,copii,crema de corp pt.copii,toate sunt excelente

  2. eu am folosit, pentru baetel, siropul pentru imunizare, Septilin, și cel epntru tuse, Koflet si am fost multumita de ambele. o sa incerc si altele, in schimb Bonissanul nu a avut rezultatele socontate pentru colici, dar nu zic ca nu o fi bun, fiecare copil reactioneaz altfel

  3. nu am incercat dar m-ai convins sa o incerc ,am vazut ca nu este scumpa te urmaresc cu placere si ma bucur ca descopar informatii noi.sanatayte la bebe si o zi faina

  4. si eu am fost tentata de produsele pentru bebelusi, am cumparat crema lor pentru eritem fesier, dar din pacate nu am reusit sa calmez iritatia fetitei decat dupa ce am folosit o crema de la Uriage. Acum folosesc cosmetice de la ei (gel de curatare, scrub) si sunt perfecte pentru tenul meu! ;Pupici

  5. Recunosc , nu am folosit pana acum dar m-ai facut curioasa si ma tenteaza , voi incerca cat de curand .Multumim ca impartasesti cu noi aceste experiente .

  6. Am folosit foarte mult timp balsamul lor de buze, cel din recipient de plastic flexibil. Nu avea miros -ceea ce m-a incantat cel mai tare-, culoare alba semitransparenta, textura usor siliconata si ce e cel mai important imi hidrata buzele intr-un mod unic. La propriu. A fost iubirea mea cea mare😀

Lasă un răspuns

