S-a lansat `THE ONE`-by Oriflame


Buna seara dragelor, ce mai faceti?

Cei de la Oriflame au lansat o provocare pentru bloggeri, aceea de a testa noul brand destinat make-up-ului, THE ONE! Sunt tare incantata de acest lucru pentru ca am ocazia sa folosesc, dupa cativa ani de pauza, produse Oriflame. Pe vremea cand eram in liceu foloseam  produse de la ei, in special toata gama Giordani❤ . Stiu ca am fost si reprezentant vreo 3 luni de zile, de fapt majoritatea prietenelor mele erau inscrise in baza lor de date. Pana cand le-a luat-o AVON-ul inainte😀❤ Firma la care sunt reprezentant de vreo 10 ani, si coordonator de vreo 4😀

theone

Am o problema in a-mi gasi un fond de ten potrivit, asa ca tare-mi doresc sa incerc noile lor fonduri de ten. Sunt curioasa si interesata de fardurile cremoase, rujuri, dar si de noile lacuri de unghii care inevitabil ma roaga sa le primesc si pe ele in modesta mea colectie de oje❤ oriflame240314_7

 

Din cate am citit, gama The ONE by Oriflame ne sare-n ajutor cu o gama completa de produse pentru un make-up bine pus la punct ; Incepand de la anticearcan, fond de ten , pudra compacta, pana la farduri cremoase in diferite culori si luciuri de buze.

theone by oriflame

Nu ramane decat sa ma si conving  de calitatea acestora , caci sunt nerabdatoare sa testez noile produse care fac parte din aceasta gama, The one!

 

Voi ce produse Oriflame folositi?

Ce produse din gama The One ati vrea sa incercati?

18 thoughts on “S-a lansat `THE ONE`-by Oriflame

  1. Asemeni tie, nu am mai folosit de mult produse de la Oriflame , acum …. cu multitudinea asta de produse , care mai de care mai bune , nu mai stii ce sa alegi , dar ptr ca au un pret rezonabil cred ca ma gandesc sa mai achizitionez si eu ceva de la ei .

Lasă un răspuns

