Bilute din biscuiti populari :)


Hey, ce mai faceti? Cum ati petrecut de Sarbatorile Pascale?

Au trecut asa de repede cele 3 zile, ca nici nu `le-am simtit` …

Anul acesta n-am putut face mare lucru, culinar vorbind, dar tot mi-am pus putin putin putin amprenta in bucatarie🙂 Si pentru ca toata lumea m-a intrebat cum am facut micutele bilute din biscuiti de au iesit asa bune,m-am gandit sa postez si aici ingredintele `minune` :))))

IMG_20140424_184211

AM FOLOSIT :

– Biscuiti populari

-lapte cald

-unt/margarina

-cacao

-stafide

-visine din visinata si visinata

-fulgi de nuca de cocos in diferite culoriIMG_20140418_184946

Fac aceste bilute dupa reteta mamei, asa le faceam de cand eram mica… doar ca atunci nu aveam fulgi de nuca de cocos in atatea culori, era doar albi . Nu adaug zahar pentru ca nu este nevoie , ies destul de dulci …plus ca si visinata are zahar😀 :

ASA…Acum sa trecem la treaba : Punem stafidele la inmuiat in putina apa, pisam biscuitii ,iar dupa amestecam frumos toate ingredientele , apoi formam bilute de marimea unei nuci …

IMG_20140418_194652

… le dam prin fulgii de nuca de cocos…IMG_20140418_194709_1 IMG_20140418_194738

SI GATA!!!❤

IMG_20140418_202405

Din cate stiu, circula mai multe variante ale acestor bilute … cu nuci, fructe confiate, zahar, esenta de rom ; insa eu am dorit sa le fac exact ca atunci cand eram mica🙂

Nu stiu cat de corecta este reteta mea si nici nu vreau sa va sugerez sa o urmati, doar ca am primit atatea laude pentru micutele astea colorate, si m-am gandit ca poate sunt persoane care n-au facut pana acum asa ceva!🙂

Mie mi-au placut foarte mult, la fel si musafirilor. Desi erau soferi, nu s-au putut abtine… oricum, va garantez ca toti au plecat pe picioarele lor, fara sa se tina de gard :))

 

CE PARERE AVETI? Voi faceti aceste bilute cand va este pofta de ceva dulce si alcoolizat? :))))

 

ACESTA NU ESTE UN BLOG CULINAR! POSTEZ DOAR PREPARATE FACUTE DE MINE DUPA RETETE ADAPTATE IN FUNCTIE DE INGREDIENTELE PE CARE LE AM IN CASA, SI DE POFTELE CARE-MI VIN PE MOMENT!POZELE LE FAC CU TELEFONUL MOBIL! (am tinut sa mentionez acest lucru pentru ca am primit un email de la o doamna bloggerita,posesoare de blog culinar care m-a jignit in mai multe feluri pentru ca,zice ea, nu respect retetele si nici macar nu am poze `profesioniste` ! )

 

11 gânduri despre “Bilute din biscuiti populari :)

  1. Nici eu nu respect in totalitate reteta, imi place sa improvizez! Stiu ce-mi place si ce nu! Adaug dupa palcere ingrediente noi sau scot din cele pe care nu le indragesc prea mult! Felictari pentru blog!

  2. as face acest desert si chiar ma gandesc serios ca e simplu si usor si il poti face oricand; Daca renunt la varianta cu visinata, il pot da fara probleme si fetitei! Problema mea e ca nu prea ma pricep la dozarea ingredientelor, mi-ar fi placut sa ne fi spus mai precis cam cat ai folosit din fiecare. Multumim!

  3. Nu am mai mancat de mult bilute , acum gata …. s-a terminat cu rasfatul, iarasi am trecut la branza de VECI😦 Eu in ultimul timp m-am specializat in amandine si le fac ori de cate ori am ocazia ( e necesar )😀 E prajitura mea preferata , imi place ciocolata, caramelul …

  4. Vreau si eu!! La noi in casa nu se (mai) consuma alcool, deci nu am visinata.. Dar vreaaau sa mananc aceste minunatii!❤ aa, apropo, nici nu stiam ca exista nuca de cocos in atatea culori. O stiu doar pe cea alba😀

  5. Aş considera aceste biluţe un fel de alternativă la…salamul de biscuiţi, referindu-mă strict la formă.
    Cu acestea nu este atât de mult de lucru, doar cât le formezi şi gata.
    Este un dulce uşor de făcut şi la îndemână. Mi-ai făcut poftă! ador deserturile de orice fel😀

Lasă un răspuns

