Am ales sa fac economie la pampersi :)


Dragelor, astazi vreau sa va arat colectia lui bebe de scutece lavabile refolosibile.

Da , dupa ce am testat scutecelele primite, am hotarat sa comandam si noi mai multe bucati de pe Ecobebe.biz,pentru ca ni s-a parut o idee super buna. A durat cam doua saptamani ca sa ne decidem, dar ma bucur ca am luat o decizie corecta si in felul acesta am facut  si economie pe partea financiara. Investitia in aceste scutece lavabile refolosibile este pe termen lung, mai ales ca bebelusul le poate purta de la nastere pana cand incepe sa faca la olita.Ba mai mult,le poate purta si urmatorul copil🙂❤

Noi folosim de la 3 luni numai aceste scutecele, iar astazi bebe a facut 8 lunite <3 🙂 Si-au scos banii din primele 3 luni de utilizare🙂

Bebe la 3 luni

Bebe la 3 luni

 

Acum am ajuns sa avem 20 bucati, care mai de care mai colorate si cu diferite imagini. Bebe este incantat de ele🙂 Eu sunt multumita ca nu mai cumpar cu baxul pampersi, pentru ca nu ii suporta pana se umpleau;daca se umfla in fata,bebe oracaia,trebuia sa-l schimb… si uite-asa aruncam aiurea cu banii🙂

Important este si faptul ca nu s-a iritat niciodata pana acum,de cand folosim scutece lavabile refolosibile.❤ Bine,el oricum nu s-a iritat decat de 2 ori de cand s-a nascut🙂

DSC_6593

DSC_5667DSC_5666   Se spala foarte usor la mana, eu              DSC_5671 de exemplu le spal unul cate unul cand il schimb pe bebe,nu astept sa se stranga.Dar mai sunt si cazuri cand plecamde acasa ,iar seara mi-e lene sa le spal gramada,asa ca le bag la masina a doua zi😉

 

DSC_5678

DSC_7329Noaptea dorme bine puiul meu, si de cele mai multe ori  il schimb dimineata la 8-9 cand se trezeste, dar uneori se intampla sa-l mai schimb si in timpul noptii o data. Eu m-am invatat sa ii pun DSC_7328inauntrul scutecului cate doua insertii ,astfel incat sa il tina mai mult: in timpul zilei il schimb cam la 5 ore,depinde cate lichide bea  sau cate scaune are pe zi🙂 La fel si noaptea, ii pun doua insertii dintre care una este de bambus🙂

 

DSC_6445

Daca vreti sa vedeti cum arata deschis si cum se `manevreaza` un astfel de scutec, cititi si articolul ACESTA !

 

Ce parere aveti despre aceste scutecele? Folositi,sau ati vrea sa folositi la copilasii vostri?🙂

 

Seara faina!

 

10 gânduri despre “Am ales sa fac economie la pampersi :)

  1. Pingback: Ne-am luat COVER de pe Ecobebe.biz | Elena Banciu

  2. tot asa am auzit si eu ca sunt bune de purtat,ca bebelu nu are probleme si ca il incanta si multitudinea de modele..La urmatorul copil o sa incerc si eu..ca tare sunt scumpi pampersii..sanatate multa la mamici si bebei.

  3. 🙂 Oh Doamne , ce mult e de atunci , fierbeam la scutecele de panza cu sapun de casa ( fara inalbitor ) le calcam apoi …. Bine ca s-au inventat pampersii😀

Lasă un răspuns

