Diy : Cutii de lapte praf transformate-n ghivece pentru flori!


HEY, Este saptamana FLORIILOR❤ , ati pus flori? Eu am fost harnicuta si incepand de luni, m-am ocupat de gradinitele de flori, 3 la numar🙂

Le-am sapat, apoi am mai pus cativa trandafiri, si in cele din urma am plantat si cateva seminte de flori.

Ieri si astazi m-am ocupat doar de florile de la geam. Le-am scos afara, le-am curatat, iar apoi am tuns muscatele sau le-am rupt puii ca sa ii pun in alte ghivece.

Ieri am pus flori in vreo 10 ghivece, atatea mai aveam prin casa … Astazi ma uitam stramb, ca doar mai aveam cativa pui de floare si nu stiam in ce sa-i mai plantez … Mi s-a aprins un beculet!!!❤ Toata iarna am strans intr-o cutie mare de carton, in magazie, toate cutiutele lui bebe de la laptele praf … Nu stiu de ce, dar cert este ca m-am hotarat sa le transform in ghivece pentru floricelele mele❤ In special pentru muscatele curgatoare🙂

986808_764935866852177_1187024778_nAm gaurit cutiile cu ajutorul unui cui…

10253135_764936033518827_1265741601_n

Sa nu aruncati capacele pentru ca le vom folosi pe post de farfuriute!🙂

10154830_764936960185401_219251714_nAnul acesta m-am hotarat sa nu mai cumpar pamant de flori, ci sa folosesc pamantul din gradina. Este mult mai bun pentru florile pe care le tin afara pe terasa🙂

10259351_764936570185440_1766020271_n

Si gata!❤❤❤

10250813_764937196852044_1380094694_n

Acestea sunt doar cateva dintre cele 20 ghivece facute din cutiile de lapte praf🙂 Pe langa muscate am mai plantat si sporul casei, cativa cactusi si alte cateva flori carora nu le mai stiu numele🙂 Mi-a promis cineva ca-mi mai aduce cateva flori, asa ca am si maine activitate :))

Aceste cutii pot fi imbracate in material textil sau in tipla pentru flori. Asa faceam cand eram mai mica, dar atunci foloseam cutii de conserva🙂 Insa daca le tin afara, le mai ploua , mai torn si eu apa pe langa , si risc sa arate mai rau .🙂 Important este sa se prinda florile si sa infloreasca intr-una , pana-n iarna❤

 

Ce parere aveti? Ati incercat pana acum sa reciclati cutiile de lapte praf?

Pupici :*

 

 

 

13 gânduri despre “Diy : Cutii de lapte praf transformate-n ghivece pentru flori!

  1. am reciclat si eu diverse cutii in care puneam flori dar pana la urma tot ghivece am luat si le-am schimbat, am 120 de flori , am considerat ca sunt mai estetice la fereastra🙂

  2. Aveam o vecina pasionata de reciclari si la ea am vazut diverse cutii , personalizate , in special cu material de blug , franjurate , tot felul de idei avea , aduna toate crengile cu forme ciudate de asementea si le dadea diverse utilitati , facuse la un moment dat un pomisor ptr bujuterii , era super .

  3. hihih si eu to t asa le-am folosit si am maifacut si pusculite din ele..dar eu le-am vopsit sau p e unele le-am imbracat in hartie colorata, material ce am avut landemana. Foarte frumos ti-as iesit. Bravo

Lasă un răspuns

