Flori elegante intr-o florarie online! <3


Ne-am hotarat sa facem nunta anul viitor, pentru a avea mai mult timp sa ne ocupam de organizare. Local, formatie, aranjamente florale si restul lucrurilor importante! Eu am inceput sa caut florile :)))

Sunt bucuroasa sa va spun ca am descoperit o florarie online  care face niste buchete de flori senzationale! Modul in care imbina florile si culorile, le aranjeaza si le livreaza, este mai mult decat perfect! Cred ca de aici si numele de Floraria cu Povesti !❤

De aceea, m-am hotarat sa-i spun sotului ca vreau sa-mi ia buchetul miresei din aceasta florarie. Si de ce nu, si pe al nasei🙂 Tot de aici poti lua tot felul de buchete de flori pentru aranjamentele florale, astfel incat totul sa para dintr-o poveste!❤

Daca faceti un tur al acestei florarii online veti ramane placut impresionati. Totul este de o eleganta si un rafinament rar intalnite, iti dai seama de acest lucru la prima vedere a unui buchet de trandafiri ; fie el format din 11, 19 sau chiar 33 fire. Daca ar fi ca fiul sa ofere cuiva special un buchet de flori, i-as sugera sa comande flori online🙂

buchet-trandafiri

 

Dragut este ca au un serviciu de livrare flori in cutii .🙂

As fi placut surprinsa daca intr-o dimineata m-ar trezii soneria … Iar in fata usii sa fie un mesager imbracat  in costum elegant care sa-mi ofere o cutie superba, iar in interiorul acesteia sa fie un buchet de flori elegante !  Cred ca in secunda doi, sotul meu nu mai scapa fara `o tona` de pupici si vorbe bune .🙂

Aceasta cred ca poate fi `scaparea` fiecarui barbat cand isi supara nevasta :))

Eu l-am pus pe-al meu in tema, si i-am aratat site-ul. Aici am citit impreuna ca  nu este doar o florarie online, ei nu vand doar flori, ci aduc emotia florilor in cuvinte bine alese sa atinga inimile … ce poate fi mai frumos de atat?!❤

Aceasta idee de livrare flori in cutii speciale n-am mai intalnit-o pana acum in nici o alta florarie online, fiind  ceva unic si special. Ei o numesc Cutia cu Povesti , pentru ca langa flori pun si o cateva cuvinte bine alese,care-ti ajung direct la inima❤ si pentru ca transforma livrarea intr-o poveste a trandafirilor.

As fi extrem de fericita daca la nunta as primii astfel de buchete de flori, cred ca toata casa mea o sa capete un `aer de poveste` !

 

Voi, dragelor, ce parere aveti despre florariile online, sunt mai practice decat cele de la coltul strazii? Dar despre livrarea florilor in cutii speciale?

Astep cu drag parerile voastre! :*

 

Articol scris pentru BlogAwards -campania Primavara Bloggerilor .

 

 

20 de gânduri despre “Flori elegante intr-o florarie online! <3

  1. buna fetelor, ca tot a venit vorba de flri ce sa fac si cu ce sa dau pe trandafirii japonezi care au facut niste pureci/paduchi negri😦 ii am de multi ani si nu au avut niciodata asa ceva , multumesc astept raspuns si prin mesaj privat🙂❤

  2. Eu am lucrat intr-o astfel de florarie..iti pot recomanda si site-ul lor…e intr-adevar emotie cand primesti buchetul insa..nu e chiar asa cum se crede;))…in ceeea ce priveste livrarea…livrarea in provincie sa stii ca toate florariile o fac cu ajutorul curierilor gen fan, cargus.tnt..etc..prin urmare florile pleaca ok dar vara nu ajung chiar asa cum pleaca din magazin…sa iti iei buchetul de miresa dintr-o florarie online..mmm..nu stiu ce sa cred….noi organizam nunti insa lumea venea si studia catalogul inainte..s.a.m.d dar in niciun caz cu livrare la un asemenea buchet…nu recomanda…
    Oricum spor la cautat buchetul ideal:D…

  3. Este surprinzator , pacat ca domnii nu prea au asemenea idei . Eu am suparat pe cineva drag odata si mi-a parut foarte rau , cuvintele si scuzele ar fi fost de prisos si ma gandeam , oare as putea sa ii trimit un trandafir intr-o cutie prin curier si cu un mesaj inauntru ? N-am avut curaj , era un barbat …. cum sa -i trimit flori …. m-am framantat mult . oare as fi fost penibila ? de aceea zic … pacat ca nu au si ei asemenea idei ( nu toti )

  4. Este super! Si eu mi-as sufoca sotul cu o mie de pupici daca m-as trezi la usa cu un asfel de buchetel personalizat cu mesaj , frumos ambalat in cutie, si livrat personal de un curier pe deasupra! Cred ca m-as simti cu adevarat speciala🙂 Super idee!

  5. imi place idee este super tare acest site au produse frumoase si livrarea in cutii mi se pare foarte interesanta daca as avea ocazia nu as ezita si mi-as comanda

Lasă un răspuns

