DIY :Masca de fata pentru ten gras


Buna!

Astazi vreau sa va arat una dintre mastile pe care mi le fac acasa, pentru tenul gras ,masca cu iaurt si miere. Am de ceva timp pozele pregatite, insa nu stiu de ce nu le mai gaseam…😀

Asadar, este foarte simplu sa va preparati si voi mastile acasa, in functie de ten si anotimp, din ingrediente naturale si la indemana oricui. In felul acesta sunteti sigure de rezultate , dar faceti si economie😉

Aceasta masca este compusa din :

– 1 lingurita  de iaurt natural

– 1 lingurita  de miere de albine

– cateva picaturi de zeama de lamaie sau suc de portocale. Eu am ales portocala .

DSC_6299

DSC_6302

DSC_6306

 

Aceasta masca hidrateaza si hraneste pielea, uniformizeaza culoarea pielii , inchide porii si reda luminozitatea .

DSC_6313

Mierea  era  folosita adesea si de catre Cleopatra, pentru a-si mentine frumusetea. Are proprietati astringente ,grabeste vindecarea mai multor leziuni si este foarte buna in tratarea arsurilor.

Iaurtul curata fata intr-un mod delicat si ii ofera hidratarea necesara. De asemenea, inchide porii si stimuleaza producerea colagenului.

Lamaia si portocala  contin vitamina C si au numeroase proprietati curative. Acestea ajuta si la depigmentarea tenului .

Aceasta masca se potriveste si pentru tenul uscat, dar trebuie adaugat ulei de masline( 4-5picaturi) in locul sucului de portocala.

Nu uitati ca inainte de a aplica masca , sa va curatati foarte bine tenul; pentru ca toate substantele nutritive din masca sa patrunda cu usurinta in piele!

Vedeti cat de simplu este sa va pregatiti acasa o masca naturala, ieftina si eficienta? Cu atat de putin efort, tenul vostru o sa radieze de frumusete!

 

Voi ce masti de fata folositi pentru tenul gras?

Pupici :*

 

 

12 thoughts on “DIY :Masca de fata pentru ten gras

  1. Foarte usor de facut aceasta masca!! O sa o incerc si eu, insa la mine problema este mai complicata, ca de 7-8 ani m-a innebunit o acnee!! Si colac peste pupaza m-am invatat sa le storc(stiu ca nu e bine, dar nu ma pot abtine, e ca un viciu).

    • Si eu am avut probleme grave si serioase cu acneea.Am urmat tratamente…in zadar…. De 2-3 ani tenul meu a inceput sa arate cat de cat normal,iar acum imi mai apar doar cate 2-3 cosuri,atat! Au ramas semne pentru ca le storceam,dar sunt multumita ca am scapat de ele! Daca vrei sa-ti spun cum am scapat eu de cosuri,da-mi un email : cretzoolyna_elly@yahoo.com !

  2. Lamaia si alte citrice nu au un efect benefic asupra tenului…fie pe termen scurt, fie pe termen lung. Lamaia usuca tenul, iar daca ai tenul gras, aceasta uscare va fi perceputa de tenul tau si va produce mai mult sebum decat de obicei.

      • buna, chiar ai avut pete pe fata si au disparut? si eu am pete si primavara se accentueaza, am incercat tratamente la cosmetica dar niciun rezultat, am facut infuzie de patrunjel…. nu am tenul gras, am un ten normal, ajuta oare masca ta 😃

      • Eu am fost disperata dupa ce-am nascut pentru ca in timpul sarcinii am folosit 10000 de creme pentru pete si nimic,se accentuau.Cum dupa nastere petele au ramas,aveam fruntea plina,si tot restul fetei,am luat-o pe calea produselor naturale.Am facut si eu infuzie de patrunjel si nimic.Apoi mi-a spus o prietena buna,care este cosmeticiana ,ca de 2 ori pe saptamana sa ma frec pe fata cu jumatate de lamaie,sau sa ma spal cu zeama de lamaie.Asa am facut si sunt multumita,iar mai apoi am inceput cu aceasta masca care imi hidrateaza tenul in profunzime.Pete au mai ramas,dar se vad foarte putin pe frunte,sa zic 20%.Mai nou am inceput sa folosesc si o crema de fata de la Gerocossen -Melcfort skin expert ,care este pentru tenul hyperpigmentat.Pana acum nu am un rezultat exact,dar imi place crema pentru ca m-a scapat de cosurile care mi-au iesit la inceputul primaverii 🙂

    • Da,este foarte buna lamaia.Eu ma spal de 2 ori pe saptamana cu suc seama de loamaie pentru depigmentarea tenului.Mi-au ramas pete pe fata,dupa sarcina ,si m-a ajutat pana la un anumit punct…🙂 Cat despre semnele de la acnee…nu mai spun nimic…:( Astept pareri dupa ce o incerci ! :*

Lasă un răspuns

