Make-up cu produse de la Elissa Shop :)


Neatza` !

Am acest mic review pregatit de ceva timp, insa nu mai gaseam produsele ca sa le fac poze… pffff , stiti cum este cu casa intoarsa pe dos? Cam asa era la mine🙂

Vreau sa va arat un make-up simplu, facut doar cu 3 produse , de pe pagina ElissaShop.

Este vorba despre un fard de pleoape duo, MAC, un set de gene false si un creion negru de ochi retroactabil. In colet am mai avut si un creion de sprancene maro, insa nu l-am folosit pentru ca `modelul` meu are sprancenele negre si in general nu se penseaza🙂

DSC_6897

Fardul duo este , dupa cum se vede, mov cu albastru , foarte sidefat si pigmentat.DSC_6032 DSC_6033In spatele fardului se gaseste si un mic aplicator cu un singur capat  care  este practic pentru realizarea unui machiaj in orice moment al zilei, oriunde.

DSC_6039

Acest make-up este realizat in cel mult 5 minute , dar este de efect ! Se potriveste iesirilor de seara, si bineinteles ,se pot adauga si alte culori sau produse pentru a-ti completa machiajul asa cum doresti!

Dupa cum se vede, am folosit doar fardul de pleoape , fara primmer sau alte produse, creionul negru de ochi retroactabil si genele false.

 

Cum vi se par acestea? In special fardul de pleoape?

 

Pentru mai multe produse sau accesorii, intrati pe pagina de facebook ElissaShop!

 

Pupici :*

 

 

 

9 gânduri despre “Make-up cu produse de la Elissa Shop :)

  1. Nu vreau sa imi iei comentariul in nume de rau, dar fardul MAC este un fake, nu numai pentru ca nu il recunosc din nici o colectie MAC, dar si pentru ca nu cred ca ai dat 70-100lei pe el, ori MAC la pret de chilipir nu exista.

    • Hei,stai linistita,orice comentariu este apreciat aici!😉
      Nu,nu am dat atat pe el,practic n-am dat nici 1 leu!L-am primit,insa nu am cautat prea multe detalii despre el,am vazut doar ca este MAC,si am vazut ca se comercializeaza astfel de farduri pe mai multe site-uri cu produse de beauty.Poate ca trebuia sa caut mai multe detalii despre el,asta daca as fi facut si un review mai elaborat.Oricum,culorile sunt super dragute😉 Merci !

Lasă un răspuns

