La slabit,cu Gerlinea inainte!


Dragelor, acest articol este unul dietetic, fara grasimi, doar apa plata cu lamaie!

Pe bune? Voi chiar credeati, haa?  :)))

Gata, incerc sa ma las de glume, grasimi, paine si carbogazoase, pentru inceput. Macar asa poate reusesc sa mai dau jos cateva kg , din cele  ramase dupa sarcina.

Sunt convinsa ca nu voi reusi singura, asa ca ma gandesc serios sa-mi iau un ajutor de nadejde, produsele Gerlinea!

De mult timp mi `se scurg ochii ` dupa batoanele lor dietetice de ciocolata si inima de cocos. Mai nou, dupa ce m-am documentat, am aflat ca 2 batoane inlocuiesc o masa , iar slabirea se obtine prin inlocuirea uneia sau doua mese, in cadrul unei alimentatii lejere .

gerlinea-batoane-ciocolata-inima-de-cocos-371g

 

Sa nu uitam si de biscuiti…. preferatii mei sunt cei cu lamaie❤ Pe acestia am avut ocazia sa-i savurez la o prietena, Sunt foarte buni si satiosi . Ea mi-a povestit ca ii consuma zilnic ca si gustare, mai ales cand vrea sa `rontaie` ceva. Mi se pare o idee buna, cred ca asa voi putea renunta si eu la covrigei si chipsuri.

Chiar cred ca aceste produse te ajuta, daca si tu te ajuti! Cum? Cu o dieta echilibrata!  Nu, nu cu o cura de slabire drastica, ci doar cu o alimentatie mai sanatoasa, cat mai multe fructe si legume , cu o jumatate de ora de miscare ,1,5-2  l apa  si cu inlocuirea unei mese, poate chiar 2 pe zi cu aceste produse.

Asta nu inseamna sa mancam batoane la toate cele 3 mese ale zilei , in rest sa stam si sa avem o viata sedentara si gata, kilogramele scad ca prin minune!

download

Important este faptul ca nu vreau sa ma mai gandesc la celebrele si toxicele pastile de slabit pe care le-am luat cu ceva timp in urma , si care m-au ajutat sa primesc o vizita foarte emotionanta cu o domna numita GASTRITA!

Produsele Gerlinea sunt sigure tocmai pentru ca au fost create de nutritionisti . De aceea gama este variata si pe toate gusturile , ambitie sa fie!

Era sa uit, doar ce am aruncat un ochi la shake-uri … cum mai sa fie si astea cu gust de ciocolataaaa, cum ? Ei bine, nu-i problema! Si acestea sunt dietetice si pot inlocui cu brio o masa😉 Atunci cand esti e fuga si n-ai timp sa-ti prepari ceva ,un plic ( 30 g) se intalneste cu un pahar de 200 ml  cu lapte degresat  si iese o minunatie de milk shake . Pai asa sa tot slabesti ! Si daca nu vrei neaparat sa slabesti, poti sa intri in programul de mentinere a greutatii!😉

Ma bucur ca am `poposit` putin  pe site-ul nutrivita.ro  pentru ca am vazut si ofertele lunii Martie ,-10% la toate batoanele de slabit 372g Gerlinea, chiar AICI !

Gerlinea1Solutia  o avem, asa ca la slabit cu noi!

 

Voi ce parere aveti despre aceste produse? Le-ati incercat pana acum?

 

Articol scris pentru BlogAwards .

 

 

 

 

41 de gânduri despre “La slabit,cu Gerlinea inainte!

  1. Pingback: Jurnal de dieta-Provocarea Gerlinea! | Elena Banciu

  2. Buna, cum mai merge treaba cu slabitul,am o pofta de dulce si mai mult ca sigur am sa incerc produsele Gerlinea,chiar dac sunt un pic scumpe pentru buzunarul meu!Te pup si spor!!

  3. Ce bine arata, cum sa slabesti cu asemenea produse? Arata delicios! Nu imi vine sa cred ca poti slabi cu produse care sa iti placa

  4. eu nu am folosit din contra am nevoie de vreo 10 kg in plus.despre aceste produse am mai citit si am o parere foarte buna daca ar fi nevoie sa le folosesc nu as ezita

  5. Can I just saay what a relief to uncover someone that
    really knows what they’re talking about on the internet.

    You definitely realize how to bring an issue to light
    and make it important. A lot more people really need to look at this andd understand thhis
    side of thee story. I can’t believe you’re not more
    popular because you most certainly posses the gift.

  6. Am mai tinut cure de slabire,mai ales dupa nastere…. recunosc ca mi-a fost foarte greu,dar cu putina ambitie am reusit . Cred insa ca cu produsele Gerlinea mi-ar fi fost mult mai usor… de cate ori n-as fi avut pofta de un baton de ciocolata, pe care daca l-as fi mancat mi-as fi dat peste cap toata dieta??🙂 Multumim pentru acest articol , voi incerca si eu cu siguranta aceste produse, mai am doar putin sa ajung la greutatea ideala, si nu mai vreau diete drastice!🙂 Spor la slabit!!!

  7. Am auzit de aceste produse ! Si am mai auzit ca sunt forte bune !🙂 Dar pana acum nu am consumat asa ceva si mi-ar prinde bine…am cateva kilograme bune in plus si tare mult m-as bucura sa le dau jos ! Bafta cu slabitul !🙂

  8. Mult succes,nu am folosit asemenea produse,nu am tinut cura cu toate ca ar trebui ,as dori si eu sa le incerc dar pana atunci iti doresc sa ai incredere si spor la slabit.

  9. Nu am auzit ptr ca nu am facut cercetari in privinta asta . Oooooo …. nu ca nu as avea nevoie de slabit , am … si inca muuult .De cand ma stiu , am fost tot intr-o cura de slabire incat bietul organism nici nu mai stie ce sa inteleaga , nu se mai lasa pacalit . M-am inarmat din nou ,ptr a nu stiu cata oara cu ambitie si rabdare . Mie nu trebuie sa imi lasi alternative ca sunt ca purcelul ala imi bag botul peste tot , mie imi dai clar ” mananci asta si atat ” . Sunt sedentara si pensionata medical , o gurmanda ,ca sa fie tot tacamul complect . De o luna am inceput sa ies in fiecare zi ( toata iarna nu stiu daca am iesit de 10-15 ori ) fara carbohidrati , grasimi … mese regulate ( ceea ce mi-e f greu ) Am dat jos 6 kg . Oarecum am putin norocul ca stau doar cu mama , nu trebuie sa gatesc eu iar ea saraca se ocupa si de regimul meu . Mi-e groaza ca vine Pastele dar sper sa fac fata .

  10. sa tot slabesti asa..nu am mai auzit de aceasta marca,dar niciodata nu este tarziu de a incerca,plus ca am si eu putina burtica si trb sa o dau jos.dar incet incet..pff..inainte mancam la ,,greu’si ziceam ca nu pun dar uite ca de la sarcina am ramas cu o micuta zic micuta ca asa este🙂..burtica..pff..Sa ai spor draguta si sa iti iasa asa cum iti doresti🙂

  11. As vrea sa incerc si eu produsele Gerlinea,recunoscu nu le-am folosit,am auzit ca sunt deosebite!Bafta la slabit,daca vrei poti!

  12. interesant,nu folosesc produse de slabire ,dar iti doresc sa fii increazatoare si mult succes,asteptam rezultate cat mai bune ,bafta :* (ps.poate incerc si eu de curiozitate )

  13. draga mea Elena te sfatuiesc ca pentru a slabi sanatos trebuie sa ai 3 mese pe zi obligatorii si 2 gustari . ,elimina painea , grasimile ,prajelile , si mai ales dulcurile ,stiu ca este greu sa renunti la dulcuri dar daca vrem sa ne simtim bine in pielea noasta trebuie sa facem sacrificii .Nu ar trebui sa inlocuiesti nici o masa cu aceste batoane dar ar merge perfect sa iti potolesti pofta de dulce .ITI spun toate astea din experienta mea ,am doua saptamani de cand am eliminat toate obiceiurile nesanatoase si credema ca am slabit nu foarte mult dar e ceva,m-a motivat sa continui . :*

  14. Suna foarte bine si usor de realizat, fara sacrificii foarte mai. ACUM EVIDENT CA TREBUIE SA-TI DAI SI TU MACAR PUTIN INTERESUL. Multumim de informatii, o sa ma mai documentez si eu putin si. poate imi iau inima-n dinti.😀

Lasă un răspuns

