Rasfat in `Capitala` !


Hey, ce mai faceti?

Daca bebe a adormit super devreme astazi, m-am gandit sa mai `alerg` putin pe google, ca poate obosesc si-adorm si eu mai devreme :)))

Din pagina-n pagina si din site in site, am dat peste un salon din Bucuresti care mi-a atras atentia. Deh, la ce ma puteam uita daca nu la ceva de beauty !?!🙂

Am intrat pe acest site si mi-am bagat nasul prin portofoliul lor, preturi, produse si celelalte servicii, toate la vederea celor care doresc sa afle cat mai multe informatii. Au si un slogan foarte dragut:

La noi vei fi intotdeauna in centrul atentiei!

hdfx.ro-5780Pentru un Salon in Bucuresti preturile sunt rezonabile, ma asteptam sa fie exagerat de piperate. Mai ales pentru ca au servicii de buna calitate  incepand de la tuns pana cosmetica si manichiura,parerea mea. La ei totul este `pe fata` si imi place ca au pus pe site si poze cu personalul `in actiune`. Asa sti la ce sa te-astepti!🙂

hdfx.ro-4940

Aici gasesti servicii complete in materie de  hairstyling, cosmetica, manichiura&pedichiura, make-up.Dar si promotii :pachete pentru mirese, reducere de 50% la extensiile din par natural si preturi ofertante la tratamentul Brazilian cu Keratina.

Mie personal, din cate-am vazut, imi place .Este genul de salon la care as merge sa ma rasfat ori de cate ori as avea ocazia.

Personalul este tanar, ceea ce imi inspira incredere, iar salonul este chiar dragut si frumos amenajat.

Cu prima ocazie cand o sa ajung in Bucuresti, o sa fac tot posibilul sa am o `micuta` sedinta de rasfat in Capitala!

hdfx.ro-5573

`Pentru ca a fi frumoasa e o arta care cere sacrificii, timp si efort, dar atunci cand capodopera esti tu, merita! `

Voi ce gen de salon preferati? Cum vi se pare acesta?

Pupici :*

7 gânduri despre “Rasfat in `Capitala` !

Lasă un răspuns

