Wishlist : Elegant,frumos si la moda


Buna dragelor.

Astazi vreau sa va arat primul meu wishlist ,pe care l-am facut dupa ce-am vizitat site-ul DresSale.com .Aici puteti sa gasiti mai multe categorii de rochii si accesorii,incepand de la rochii de mireasa si invitatii de nunta,pana la becuri,instalatii sau lustre!

Eu mi-am pus in wishlist 2rochite,1 pereche de pantofi si un set de bijuterii,superbe toate.Atasez cateva poze pentru a va face si voi o parere despre produsele de pe acest site ! Daca vreti sa vedeti mai multe detalii sau preturi,dati click pe poze!🙂

1378803582763 1392979299462Imi  place foarte mult genul acesta de rochite si cred ca mi se potrivesc.

Vine vara  si evenimentele importante din viata mea si a celor apropiati mie ,sunt deja programate! Sper sa intru cat mai curand in posesia acestor rochii!

1372930740668In general nu port tocuri,insa la un eveniment mai important,cu o rochita frumoasa este musai!Acesti pantofi sunt genul meu si consider ca se potrivesc cu prima rochita…si cu multe altele pe care le am in garderoba!

1358477720418

Am gasit si un set de bijuterii foarte dragut pe care l-am auzind strigand: „IA-MA LA TINE,VREAU SA VIN CU TINE!!!„ …cum sa te faci ca n-auzi cand te striga o asa frumusete?L-am trecut in wishlist!😀

Ati mai navigat pana acum pe acest site?

Ce parere aveti despre produsele alese de mine,mi se potrivesc?

Numai bine,

Pupici ! :*

33 de gânduri despre “Wishlist : Elegant,frumos si la moda

  1. Imi place tot ce ti-ai ales . Stiu ca am mai intrat pe siteul respectiv dar am facut brrr … din cauza preturilor ( raportat la venitul meu ) Sa le porti cu mare drag , iti vor da un aer distins si sa porti tocuri ori de cate ori ai ocazia . tocurile dau o eleganta tinutei , te fac mult mai feminina , ador tocurile desi nu mai prea port din motive medicale😦

  2. Ti se potrivesc de minune , si eu imbrac astfel de rochite deoarece consider ca imi vin bine si mie… prima cu pantofii merge fenomen, o combinatie foarte fina, feminina si eleganta ..intru de cate ori am timp si iti citesc articolele interesante si folositoare .. te pup .. :*

Lasă un răspuns

